$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שנה לפני תום החוזה: ליון תפטר את פואל

קבוצת הפאר החליטה לסיים את הקשר עם המאמן הלא פופולארי שיתבע פיצויים. הליך הפיטורים נמצא בבוררות במנהלת הליגה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  15.06.11 - 16:57
שנים שנים ללא תואר. יותר מדי (gettyimages)

אחרי שלוש שנים די אומללות, ליון וקלוד פואל כבר לא. דיווחים בצרפת מדברים על כך שהנהלת קבוצת הפאר הצרפתית תסיים את הקשר עם המאמן בן ה-49 אחרי שלא הצליח להחזיר את ליון לפסגת הליגה. ראמי גארדה, מנהל מחלוקות הנוער של המועדון, יקח פיקוד על הקבוצה הבוגרת עד שימצא מחליף.

לפואל יש חוזה עד 2012 בקבוצה והוא דורש פיצויים המוערכים בכ-4 מיליון יורו. כרגע שני הצדדים נמצאים בהליך בוררות אצל מנהלת הליגה הצרפתית שתקבע האם המאמן זכאי לקבל פיצויים.

פואל הגיע למועדון מחבל הרון ב-2008 אחרי 7 אליפויות רצופות. הוא קיבל יד חופשית מהנשיא ז'אן מישל אולאס והשקיע מעל ל-100 מיליון יורו על רכש בשנים האחרונות, אבל הקבוצה כשלה עונה אחר עונה. הישגו הטוב ביותר היה הגעה לחצי גמר ליגת האלופות בעונת 2009/10.

השנה האחרונה נפתחה בצורה קטסטרופלית. הקבוצה של פואל הדרדרה עד למקום ה-18 (מתחת לקו האדום) בחודשי הסתיו והקריאות לפיטוריו של פואל מצד הקהל הלכו וגברו. לבסוף התאוששה ליון וסיימה במקום ה-3 המוביל לליגת האלופות. כל זה כאמור לא ניחם את אולאס ואנשיו.