שתף קטע נבחר

נשיא אינטר: "אולי עדיף שנחפש מאמן אחר"

מאסימו מוראטי הודה שניהל מו"מ עם מרסלו ביילסה ושהוא בדרך להיפרד מלאונרדו, אשר צפוי להתמנות לתפקיד ניהולי בפ.ס.ז': "יכול להיות שכדאי שהוא יילך בעקבות השאיפות שלו ואנחנו נחפש מישהו שיחליף אותו"

יעזוב או יישאר? כנראה שיעזוב. אחרי שאינטר הודחה העונה ברבע גמר ליגת האלופות על ידי שאלקה פורסמו ידיעות באיטליה לפיהן יעזוב המאמן לאונרדו בסיום העונה. לאחר הזכייה בגביע האיטלקי טען הנשיא מאסימו מוראטי כי הברזילאי ימשיך, אבל לאחרונה שוב נשמעות זמירות אחרות.

 

 

לאחרונה דווח כי מרסלו ביילסה, מאמן נבחרות ארגנטינה וצ'ילה לשעבר, מועמד להתמנות לתפקיד במקום לאונרדו, אשר מועמד להתמנות לתפקיד ניהולי בפריז סן ז'רמן. מוראטי שוב פיזר רמזים: "ליאונרדו מאמן טוב עם הרבה תשוקה, יכול להיות שזו לא השאיפה הכי גדולה שלו לקראת העתיד. יכול להיות שעדיף שהוא יילך בעקבות השאיפות שלו ושאנחנו נחפש מאמן אחר".


טס לקטאר לדון במינוי החדש, לאונרדו (AP) 

 

יחד עם זאת, מוראטי הוסיף בראיון שהעניק לאתר האינטרנט הרשמי של אינטר: "יכול להיות שלאונרדו ישנה את דעתו וכך גם אנחנו". הבעלים אישר שהתקיימו

מגעים עם ביילסה, אם כי טען שהוא עצמו לא היה מעורב בשיחות.

 

ה'גזטה דלו ספורט' דיווח שלאונרדו טס לקטאר על מנת להיפגש עם נציגי החברה אשר מחזיקה בבעלות על 70 אחוז מהמניות של סן ז'רמן.

 

אותה חברה הוזכרה כמי שמעוניינת למנות את מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, למאמן הקבוצה הצרפתית.  כלי התקשורת בצרפת דיווחו בהרחבה על הגעתו הצפויה של לאונרדו לפארק דה פראנס.

 

פורטוגל: החלוץ הוותיק (34) נונו גומש הודיע כי הוא צפוי לעזוב את בנפיקה אחרי ששיחק בשורותיה 12 שנה: "הודיעו לי שלא יחדשו את החוזה שלי. כעת אני חופשי לבדוק הצעות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים