$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מקורבים לבית"ר ביקשו עזרה מבושינסקי

יו"ר מכבי ת"א לשעבר סירב לחפש עבורם משקיע: "אין לי זמן לכך". בצל אי הוודאות, השחקנים עברו בדיקות רפואיות. ברוכיאן: "המועדון חזק מכל דבר אחר". דן איינבינדר: "מתכוונים לעבוד קשה"

זיו אברג'יל  15.06.11 - 17:11
בושינסקי. "אין לי זמן לכך"
בושינסקי. "אין לי זמן לכך"

בבית"ר ירושלים מחפשים משקיע עם גב כלכלי. גורמים שקשורים למועדון ומעוניינים לסייע לקבוצה פנו היום (רביעי) ליו"ר מכבי ת"א לשעבר, אביב בושינסקי, כדי שיעזור לירושלמים במציאת משקיעים מקנדה. בושינסקי אישר את הפרטים בנושא ואמר "סירבתי לכך, אין לי זמן לעסוק בזה".

כאמור, בושינסקי הגיע למועדון הצהוב ב-2007 כנציגו של המשקיע הקנדי אלכס שניידר ובהמשך, מונה ליושב ראש. הוא כיהן גם בתחילת תקופתו של המשקיע הנוכחי, מיץ' גולדהאר, שגם הוא כמובן ממוצא קנדי. כעת יצטרכו בבית"ר לחפש סיוע ממקור אחר. במועדון הכחישו את הדברים.

פרסום ראשון: גאידמק שוקל ניתוק מבית"ר י-ם

בצל חוסר הוודאות בכל מה שקשור לעתיד המועדון, הגיעו שחקני בית"ר ירושלים לבית וגן ועברו את הבדיקות הרפואיות לקראת פתיחת האימונים ביום ראשון הקרוב. עדיין לא ברור איך ייראה הסגל של הצהובים מהבירה בעונה הקרובה ואילו מטרות תציב הקבוצה, אבל בקרב השחקנים קיימת אופטימיות זהירה.

"מרגש כל פעם מחדש לפתוח את העונה ואפשר לומר שהיום התחלנו את העונה באופן מעשי", אמר הקפטן אבירם ברוכיאן לאתר הרשמי של המועדון. "אנחנו מתרכזים בכדורגל ואני בטוח שבסופו של דבר יימצא הרוכש והפתרון לקבוצה. בית"ר ירושלים זה מועדון גדול ומפואר והמועדון הזה חזק יותר מכל דבר אחר. אנחנו נעשה הכל בשביל להשאיר את המועדון הזה חזק כמו שהוא צריך להיות".

"יש התרגשות לקראת אימון פתיחת העונה, הבדיקות הרפואיות שעברנו היום הם למעשה המפגש הראשון שלנו כקבוצה מאז סיום העונה וזה מרגש תמיד לפגוש את החברים", הוסיף דן איינבינדר. "זה נכון שיש חוסר ודאות, אבל אנחנו מגיעים לאימון הראשון של העונה במטרה אחת והיא לעבוד כמה שיותר קשה. אמנם הפגרה הייתה קצרה ביחס לשנים קודמות, אבל אני שמח שאנחנו חוזרים למסגרת הקבוצתית".