$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תקציב מכבי ת"א יגדל ל-20 מיליון דולרים

פרסום ראשון: הנהלת האלופה ודייויד בלאט התכנסו לישיבת עבודה ראשונה מאז סיומה של העונה. בין ההחלטות המרכזיות גידול של 2 מיליון דולר בתקציב, צירוף שני ישראלים והכללת צעיר שיקבל דקות בליגה

רועי גלדסטון  15.06.11 - 14:28

לראשונה מאז סיומה של העונה שעברה והזכיה באליפות המדינה, הנהלת מכבי ת"א התכנסה לישיבה עם דייויד בלאט בה פרס המאמן את חזונו לגבי עונת 2011/12. בנוסף דובר על אופי הסגל, התקציב, והתכניות הספציפיות לגבי צירוף שחקנים זרים, ישראלים וצעירים. באשר לתקציב, הוא יעמוד על 20 מיליון דולרים, גידול של כשני מיליון דולרים לעומת העונה החולפת שמשוייך למקור ההכנסה החדש - הליגה האדריאטית.

בנוסף לסגל הקיים, שני ישראלים בכירים לפחות ועוד שני זרים יצורפו למכבי ת"א. מבין 4 הישראלים הבאים - יותם הלפרין, מורן רוט, ג'ון שייר, סילבאן לנדסברג - שניים צפויים לחתום, כאשר בנוסף, ייתכן שהצהובים יעשו שימוש בשני שחקנים נוספים בגלל מספר המסגרות. דריק שארפ שישחק בליגת לוטו במקביל לתפקיד בצוות המקצועי יהיה אחד מהם. המשבצת השניה תאוייש על ידי ישראלי צעיר כאשר האפשרויות הן בן רייס שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבני השרון כאשר לצהובים יש אופציה להחזירו, שון לבנובסקי שנמנה על הסגל הרחב כבר בעונה החולפת, תומר בר אבן וכרמל בוכמן.

שני הזרים שיגיעו יהיו בעמדות הגארד על חשבונם של צ'אק אידסון ודורון פרקינס. במכבי נוטים להשאיר את מילאן מצ'באן וריצ'ארד הנדריקס כאשר במידה שמישהו מהשניים יושאל, יהיה זה הסרבי. לפיכך, מכבי תלך לסגל של 12-13 שחקנים אשר יורכב מ-7 זרים (6 אם מצ'באן יושאל) ובנוסף 6-7 ישראלים. עוד דובר בפגישה על החליפה שנתפרה לשארפ, כאשר פגישה בנושא בין הקפטן הוותיק להנהלה כבר התקיימה ורק המו"מ הכספי מונע סיכום רשמי.

בעקבות הפערים בין מכבי ת"א לבין גיא פניני, בקבוצה לא שוללים את האפשרות כי אם ההסכם לשדרוג החוזה ל-3 שנים לא ייצא לפועל, הפורוורד ימשיך במועדון לעוד עונה אחת בלבד, בהתאם לחוזהו הנוכחי.