שתף קטע נבחר

ברוכיאן: "נשאיר את בית"ר ירושלים חזקה"

שחקני הקבוצה הירושלמית ערכו את הבדיקות הרפואיות, הקפטן הודה: "בטוח שבסופו של דבר יימצא הרוכש". בית"ר תזכה ל-90 אלף אירו עבור מעברו של דרק בואטנג מחטאפה לדנייפרו

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר (ד') למתקן האימונים בבית וגן וערכו את הבדיקות הרפואיות לקראת פתיחת האימונים ביום ראשון. המבדקים כללו, בין היתר, בדיקות מאמץ וסיבולת לב ריאה.

 

 

קשר הקבוצה, דן אייבנדר, שהיה מהראשונים שעברו את הבדיקות, אמר לאתר הרשמי: "יש התרגשות לקראת אימון פתיחת העונה. הבדיקות הרפואיות הם למעשה המפגש הראשון שלנו כקבוצה מאז סיום העונה וזה מרגש לפגוש את החברים שלך.


יעביר את אימון הפתיחה ביום א'. דוד אמסלם (צילום: אלי אלגרט)

 

"זה נכון שיש חוסר ודאות מסביב לקבוצה, אבל אנחנו מגיעים לאימון הראשון במטרה אחת - והיא לעבוד כמה שיותר קשה", הוסיף אייבנדר. "אמנם הפגרה הייתה קצרה ביחס לשנים הקודמות, אבל אני שמח שאנחנו חוזרים למסגרת הקבוצתית".

 

קפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן, המשיך באותו הקו: "אנחנו השחקנים מתרכזים בכדורגל ואני בטוח שבסופו של דבר ימצא הרוכש והפיתרון לקבוצה. בית"ר ירושלים הוא מועדון גדול, מפואר וחזק יותר מכל דבר אחר. אנחנו השחקנים נעשה הכל בשביל להשאיר את המועדון הזה חזק כמו שהוא צריך להיות".


גם בית"ר תזכה ממעברו לאוקראינה. בואטנג (צילום: EPA)

 

אימון פתיחת העונה יתקיים ביום ראשון הקרוב בבית וגן. את האימון יעביר דוד אמסלם, שמשמש כעת כסמכות המקצועית הראשית עד שמצב הקבוצה יתבהר.

 

בתוך כל אי הוודאות הכלכלית במועדון, הקבוצה תקבל סכום לא מבוטל עבור מעברו של דרק בואטנג, קשר הקבוצה בעבר, מחטאפה לדנייפרו. הקבוצה האוקראינית, ששילמה 6 מיליון אירו עבור הגנאי, תעביר למועדון מהבירה אחוז וחצי מדמי ההעברה (90 אלף אירו) כ'דמי סולידריות'.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבירם ברוכיאן
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים