שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: ג'ון שייר על סף חתימה

הרכז האמריקני בן ה-23, אשר הוביל את דיוק לאליפות המכללות ב-2010, נמצא במו"מ מתקדם עם המועדון. הצהובים לא מוותרים על אופציית יותם הלפרין

במכבי תל אביב בכדורסל ממשיכים בניסיונות 'החימוש' לקראת העונה הבא. הערב (ד') נודע כי במועדון הצהוב האיצו את המו"מ עם הגארד היהודי אמריקני ג'ון שייר, וכן עם הגארד הישראלי יותם הלפרין.

 

 

הצהובים עושים מאמצים לשכנע את הלפרין, אשר שיחק בשלוש השנים האחרונות באולימפיאקוס, לחזור וללבוש את החולצה הצהובה בעונה הקרובה, זאת למרות הפערים הכספיים הגדולים בין הצדדים.


בקרוב בצהוב? ג'ון שייר (AFP)

 

מול הלפרין עומד עניין המיסוי אותו ייאלץ לסדר בשל שהותו בחו"ל ובנוסף, בעוד במועדון הצהוב מציעים לשחקן כ-300 אלף דולר לכל אחת משלוש העונות הבאות, השחקן מעוניין בסכום כפול. למרות זאת במכבי ת"א הבהירו כי הם עושים כל מאמץ להחתים את הגארד, כאשר גם המאמן דייויד בלאט יירתם לנושא.

 

במקביל נערך גם מו"מ מתקדם עם ג'ון שייר, אשר אם לא יתרחשו הפתעות בזמן הקרוב, אמור לחתום אצל הצהובים. הרכז בן ה-23 (1.96 מ') אשר הוביל את מכללת דיוק לזכיה באליפות ה-NCAA ב-2010, הועדף בסופו של דבר על פני אופציה אחרת - סילבן לנדסברג ממכבי חיפה.


יותם הלפרין. נסיונות לסיים את המו"מ (צילום: AFP)

 

 

וילרבאן וגרבלין ייבחנו את מכבי ת"א

מכבי ת"א תשתתף בטורניר 'פרו סטארס' שיתקיים בעיר אנג'ה במערב צרפת, בין ה- 21 ל- 24 בספטמבר, כהכנה לעונה הקרובה.

 

הטורניר בצרפת כבר מוכר לצהובים, לאחר שזכו בו בקיץ 2009. בטורניר השנה ישתתפו, פרט למכבי ת"א, גם אלופת צרפת נאנסי, שולה, לה מאן, וילרבאן וגרבלין. במשחק הראשון תפגוש הקבוצה את שולה, למחרת את גרבלין וב-24 בספטמבר ייערכו משחקי הדירוג וגמר הטורניר.

 

הערב נערך טקס סיום השנה של בית הספר לכדורסל של המועדון באולם הדר יוסף בשעה 18:00. אורחי הכבוד היו יו"ר המועדון שמעון מזרחי וגיא פניני. הערב כלל גם מופע הטבעות ושלשות של בוגרי הנוער של מכבי ת"א ושחקני נבחרות ישראל הצעירות, כמו כרמל בוכמן, נמרוד טישמן, יונתן שטרקמן (שחקני יקנעם/מגידו כיום) ועוד.

 


פורסם לראשונה 15/06/2011 11:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים