$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סערה בארגנטינה: "מסי אירגן מסיבות מין"

דוגמניות ורקדניות קיימו יחסי מין עם כוכב בארסה והנבחרת ערב הקופה אמריקה במסיבות חשק שאירגן ובהן השתתף בדירתו המפוארת בבואנוס איירס בימים האחרונים. גם גבי ודייגו מיליטו נטלו חלק

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  15.06.11 - 08:08
מסי (gettyimages). כוכב על ושובב גדול?
מסי (gettyimages). כוכב על ושובב גדול?

האם התדמית הנקיה שיצר לעצמו לאו מסי, כוכבה של ברצלונה, עומדת להתנפץ? ארגנטינה גועשת הבוקר (רביעי) לנוכח פרסומים במספר עיתונים כי הכוכב הגדול היה מעורב במסיבות מין ואלכוהול עם דוגמניות.

לפי חלק מהפרסומים, היה מעורב מסי ביחסי מין במסיבות החשק עם דוגמניות ארגנטינאיות מובילות ורקדניות שהוזמנו במיוחד לאירועים. כמו כן דווח כי בחלק מהמסיבות השתתפו גם גבי ודייגו מיליטו, חבריו של מסי בנבחרת.

העיתון "ליברה" מפרסם כי חלק מהמסיבות נערכו בבית השייך לשחקן בקומה ה-34 של רב קומות בשכונת פוארטו מדרו בבואנוס איירס. מסי הגיע לארגנטינה לחופשה מיד לאחר הזכיה עם ברצלונה בליגת האלופות. לטענת העיתון, כתביו שוחחו עם מספר בחורות שאף קיבלו כספים כדי להגיע למסיבות, ומרביתן סיפרו כי קיימו יחסי מין עם מסי.

מדובר בפגיעה תדמיתית קשה במסי מאחר ושמו של השחקן בן ה-23 לא שורבב עד עתה לשום שערוריה על המגרש ומחוצה לו. בארגנטינה חוששים כעת כי הדיווחים יפגעו בנבחרת של סרחיו באטיסטה וביכולתו של מסי בקופה אמריקה שייפתח ב-1 ביולי.

מסי וראשי נבחרת ארגנטינה, שהתאמנה גם הלילה לקראת משחקי הקופה, עדיין לא הגיבו לפרסומים.