$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל אשקלון עשויה להישאר בליגת העל

פרסום ראשון: הקבוצה מהדרום, שסיימה את העונה במקום ה-15 והלפני אחרון, קיבלה הודעה מהבקרה התקציבית כי במידה והפועל פ"ת לא תעמוד בתקנון, היא זאת שתתפוס את מקומה. הבעלים צפוי לעזוב

זיו אברג'יל  14.06.11 - 20:39
אשקלון עשויה להישאר, אזגי לא (ניר בוקסנבאום)
אשקלון עשויה להישאר, אזגי לא (ניר בוקסנבאום)

הפועל אשקלון סיימה את העונה האחרונה מתחת לקו האדום (מקום 15, לפני אחרון) וירדה לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בלבד, אבל הערב (שלישי) מתברר כי הקבוצה מהדרום עשויה בסופו של דבר לשחק גם בעונה הבאה בליגת העל. איך זה יכול להיות, אתם שואלים? ההסבר מיד.

לאתר ערוץ הספורט נודע הערב כי הפועל אשקלון קיבלה מכתב מהבקרה התקציבית, בו נרשם כי במידה שהפועל פתח תקוה לא תעמוד בתקנון של ליגת העל היא זאת שתתפוס את מקומה בליגה הראשונה.

למרות ההודעה הדרמטית והמפתיעה, לבעלים פרוספר אזגי אין כל כוונה לשנות את החלטתו: "גם אם נהיה בסוף בליגת העל, אני לא אשאר במועדון. אני לא עוזב כי ירדנו ליגה, אלא בגלל כמה פרחחים שסובבו את ראשו של ראש העיר. אני מאוד אוהב את הקבוצה. אני לא מרוויח כסף מהכדורגל. אני מביא כסף מהבית ולא מעריכים אותי. אני מוכן לתת את אשקלון בחינם, רק שיבוא מישהו".

בעקבות הדברים של אזגי, גם עתידה של אשקלון מאוד מעורפל נכון להיום ואין לדעת אם היא תוכל לעמוד בתקנון במקרה שתצטרך לעלות לליגת העל. אם גם פ"ת וגם אשקלון לא יצליחו להעמיד תקציב ראוי, הזכות לשחק בליגת העל תעבור הלאה, כנראה להפועל כפר סבא (הפסידה במבחנים להפועל פתח תקוה).

המנכ"ל צ'יקו מגיה התייחס לנושא וגם לעתיד המועדון: "לא קיבלתי את זה בהפתעה, לאור הידיעות בשטח על מספר קבוצות בליגת העל והתקציבים שלהן. לנו יש בעיה להכין קבוצה לליגת העל או לליגה הלאומית. הבעיה העיקרית היא שפרוספר לקח כמה צעדים אחורה. אנחנו בחוסר ודאות מוחלט והדברים כרגע נראים לא טוב. כמו שאני מכיר את פרוספר וראש העיר בני ועקנין, זה לא יסתדר ובסופו של דבר הקבוצה היא זו שתיפגע".