$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

באטן: "אחד המירוצים הגדולים בקריירה שלי''

נהג מקלארן לאחר הניצחון הדרמטי על פטל בגראנד פרי של מונטריאול: "שמח שהצלחתי לנצל את הצ'אנס שקיבלתי". פרננדו אלונסו: "מאבק האליפות? זה עוד לא גמור, מקווה שהיריבים יעשו טעויות"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  13.06.11 - 13:29

כנראה שהשליטה האבסולוטית של סבסטיאן פטל העונה בפורמולה 1 לא תיפסק, אבל גיבור השעה כעת הוא נהג מקלארן ג'נסן באטן, שניצח אמש (ראשון) בגראנד פרי מונטריאול אחרי שהגרמני החליק לקראת הסיום. זה היה הניצחון השני של מקלארן העונה אחרי שלואיס המילטון חגג במירוץ שהיה בתחילת העונה בסין.

"אני עדיין מאוד נרגש מהניצחון ומהמירוץ הזה", אמר ג'נסן באטן, "בהקפה האחרונה רדפתי אחרי סבסטיאן פטל וניצלתי את המעידה שהייתה לו כדי לעבור ולנצח. שמח שהצלחתי לנצל את ההזדמנות. באופן כללי זה היה מירוץ מעולה מבחינתי, נלחמתי כל הזמן וזה היה ניצחון נהדר. אין ספק שמדובר באחד המירוצים הטובים ביותר שהיו לי".

על התקרית בהקפה השמינית כאשר פגע בלואיס המילטון והוציא אותו מהמירוץ, בזמן שהאחרון ניסה לעקוף, אמר באטן: "בגלל מזג האוויר לא ראיתי שהוא מנסה לעבור אותי. בכל מקרה כבר התנצלתי בפניו". הנהג הבריטי של מקלארן עלה בעקבות הניצחון למקום השני בדירוג הנהגים עם 101 נקודות, 60 פחות מהמוליך סבסטיאן פטל, שניצח ב-5 מתוך 7 המירוצים העונה.

מי שלא הצליח לסיים אמש את המירוץ בקנדה הוא נהג פרארי, פרננדו אלונסו, שבשלב זה לא נראה שיכול להשיג את פטל. "הרגשתי טוב במהלך המירוץ, ולכן זה חבל שנאלצתי לפרוש", אמר הנהג הספרדי, שעלה רק פעמיים העונה על הפודיום. "אני מקווה שנוכל להשיג תוצאה טובה בגראנד פרי הבא בוולנסיה". אלונסו התייחס גם למאבק על האליפות: "זה עדיין לא גמור אבל אנחנו בעיקר מחכים לנפילות של המובילים".