שתף קטע נבחר

כספי: "בטוח שיהיה עוד שחקן ישראלי ב-NBA"

פורוורד סקרמנטו קינגס התארח בערב סיום עונת הקט-סל בשפיים, זכה לאהבה מהשחקנים הצעירים, נשאל על טיב יחסיו עם בר רפאלי והודה: "יש בארץ הרבה כשרונות"

בתחילת הערב, בפארק המים שבשפיים, נראה שהכל זרם על מי מנוחות. כאלף ילדים, שחקני ליגות הקט-סל שזכו באליפויות, נהנו מיום צ'ופר שאירגן להם איגוד הכדורסל. הם רצו, נהנו והשתכשכו במים. ב-19:30 הגיע למקום אורח הכבוד עמרי כספי, והכל התהפך תוך שניות.

 

 

המוני הילדים הסתערו על הכוכב הצעיר, כשהם רומסים את כל הנקרה בדרכם. חלקם עם פלאפונים שלופים ומוכנים לצילום, אחרים סתם כדי ללחוץ יד, ועוד כמה אף הרהיבו עוז ודילגו על שאר המניירות, כשהם מחבקים בהתרגשות את הפורוורד של סקרמנטו קינגס.

 

אלו שלא הצליחו להגיע אליו ניסו לדרוש לשלומו, או לפחות לברר אם הכל בסדר בבית, זאת בעזרת שאלות הנוגעות לטיב יחסיו עם בר רפאלי, עליהן דווח ברכילויות השונות. בהמשך נשאל כספי האם הוא הוא ירוץ לשלטון, לא פחות.


שי שני, עומרי כספי ויורם מנחם בפאנל בשפיים (צילום: אורן אהרוני)

 

כשהעניינים נרגעו במקצת, חזו הילדים בפאנל בו השיב השחקן לשאלות, לצד יו"ר איגוד הכדורסל שי שני, רכז האגף המקצועי עמוס פרישמן, ומאמן הכושר הוותיק יורם מנחם.

 

"אני שמח להגיע לפה. בגילאים האלה צריך להנחיל את היסודות לעתיד, הילדים האלו עוד יעברו הרבה", אמר כספי, "יש כאן בארץ הרבה כשרונות ולכן אנחנו עושים את הפאנל הזה, כדי לספר לילדים מהנסיון שלנו וממה שעברנו".


הילדים צופים בכספי. "יש הרבה כשרונות בארץ" (צילום: אורן אהרוני)

 

הפורוורד התייחס גם למעמד השחקן הישראלי, שנדון היום בישיבת הדירקטוריון: "ארבעה זרים זה טוב, הזרים הרי לא יכולים לשחק 40 דקות בלי לרדת מהמגרש. לכל דבר יש את היתרונות והחסרונות שלו. פלייאוף בהחלט עוזר לקבוצות החזקות, הפיינל פור נתן יותר אפשרויות להפתיע וביטול החוק הרוסי, זה יעשה רק יותר טוב לשחקן הישראלי".

 

כספי, איך לא, גם התייחס לעונת ה-NBA הקרובה: "אנחנו מחכים לראות עכשיו מה יהיה לגבי השביתה. נמתין לראות מה יעלה בגורל השיחות ואז נראה כמה זמן תתארך השביתה ומה יהיה ההשלכות שלה". ומה יהיה בעתיד? "בטוח שיהיה עוד שחקן ישראל ב-NBA", סיכם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עומרי כספי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים