שתף קטע נבחר

איטליה: פאדובה או נובארה ישחקו בסרייה A

השתיים העפילו לגמר פלייאוף הסרייה B בתום 3:3 עם וארזה ו-2:2 מול רג'ינה בהתאמה. אחת מהן תצטרף לליגה של הגדולות

בתום שני משחקי הגומלין בפלייאוף הסרייה B, נקבע הערב (א') כי פאדובה ונובארה ייפגשו בגמר הפלייאוף (שני משחקים) בקרב על הכרטיס לליגה הבכירה באיטליה.

 

 

במשחק הראשון של הערב סיימה פאדובה ב-3:3 בווארזה, תוצאה שהספיקה לה הודות לניצחון המינימלי שהשיגה בבית. וארזה עלתה ליתרון כפול כבר אחרי רבע שעה (פיזאנו 11, פריירה 15), אך האורחים איזנו עם שערים מרגלי הכישרון הגדול, סטפן אל-שאראווי בן ה-19 (20) והבלם לגאטי (47).

 

המארחים לא אמרו נואש והחזירו לעצמם את היתרון בדקה ה-67 עם שער של לוקה, אך שער נוסף של 'הפרעוני' אל-שאראווי (איטלקי ממוצא מצרי), 18 דקות

לסיום, חתם את תוצאת המשחק ושלח את פאדובה לגמר.

 

נובארה, שסחטה תיקו מאופס במשחק החוץ מול רג'ינה בשבוע שעבר, השיגה תיקו 2:2 בבית ועלתה גם היא, הודות לדירוג העדיף שלה בסיום העונה הסדירה (סיימה שלישית, אין חשיבות לשערי חוץ). המארחים עלו ראשונים ליתרון משער של ברטאני בדקה השמינית, אך רג'ינה הגיבה עם צמד של אמיליו בונאצולי הוותיק (32 ו-75) והפכה את הקערה על פיה.

 

שתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים לאחר שברטני וקולומבו הורחקו 13 דקות לסיום, ובדקה ה-90 השיגה נובארה שער שוויון דרמטי מרגלי מרקו ריגוני, שמקנה לה את הכרטיס לגמר הפלייאוף. המשחקים בין נובארה ופאדובה יתקיימו ב-9 וב-12 ביוני.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים