שתף קטע נבחר

פלורנטינו פרס: "מוריניו הוא המאמן הטוב בעולם"

נשיא הבלאנקוס פרגן למאמנו הפורטוגלי, ולא שכח לשלוף כמה ערכים: "אנחנו לעולם לא מוותרים, זה מה שהפך אותנו לקבוצה הטובה ביותר במאה ה-20. הזכייה בגביע? זו רק ההתחלה"

הפגרה בכדורגל העניקה בימים האחרונים את מירב תשומת הלב בתקשורת הספרדית לכיוון עולם הטניס, כשרפאל נאדאל הניף הערב (א') תואר נוסף בפריז. זה לא הפריע לראשי ריאל מדריד לכנס את הפגש השנתי של המועדון, ואף לייצר כותרות במהלכו.

 

 

נשיא המועדון פלורנטינו פרס החליט לנצל את הבמה כדי לצאת בהצהרות תומכות במאמן הפורטוגלי של הבלאנקוס, ז'וזה מוריניו. "זכינו השנה בגביע, ובעונה הבאה אני בטוח שנזכה ביותר תארים", אמר הנשיא. "אך לא נוכל לעשות זאת ללא תמיכת הקהל".


מוריניו, בודד במערכה. או שלא? (צילום: AP)

 

כאן הגיע פרס לעיקר: "יש לנו סגל צעיר ואטרקטיבי, עם המאמן הטוב ביותר בעולם. אך למרות כל זאת, בלי הקהל שלנו שמעביר מדור לדור את ערכי המועדון לא נצליח להתקדם לשום מקום". בנוגע לזכייה בגביע אמר הנשיא: "זו רק ההתחלה של תקופה נפלאה".

 

רגע לפני הסיום הוסיף פלורנטינו כמה מילים בנוגע לערכים: "אנחנו מאמינים במאמץ, כישרון, התמדה ובמוסר עבודה. גם בימים אלו הזהות שלנו מתבססת על הצלחה, כפי שהיה עד היום. אך מעבר לכך אנחנו רוצים לייצג את אלו שלעולם לא מוותרים, זהו הערך שהופך אותנו למועדון הגדול ביותר במאה ה-20, וכך יהיה גם בעתיד".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
פלורנטינו פרס
צילום: איי פי
מומלצים