$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דיווח: מולין ופישר בדרך החוצה מריאל מדריד

מחיר הכשלון? הבלאנקוס שוקלים את עתידם של המאמן והסנטר. ישחררו את טאקר, וליצקוביץ', וידאל ופריג'יוני

אייל גרוסברד  05.06.11 - 14:17
פישר מול פארגו בפיינל פור (gettyimages). יעזוב?

דיאור פישר, שחקנה של מכבי תל אביב לשעבר ובעונה האחרונה בריאל מדריד, עלול להיחתך מהבלאנקוס. לאחר ההדחה בחצי גמר הפלייאוף הספרדי על ידי בילבאו הוחלט בריאל על מהפכה וריענון בסגל, ופישר, החתום לעונה נוספת, עלול להיות אחד מאלו שישלמו את המחיר על הכשלון העונה.

לאחר ההפסד בחצי גמר הפיינל פור למכבי תל אביב ובעקבות היכולת החלשה שהפגינה הקבוצה בסידרה מול בילבאו, עלו בימים האחרונים קולות בהנהלה שלא להמשיך עם המאמן עמנואלה מולין בתפקיד המאמן הראשי. סווטיסלאב פסיץ' הוותיק כבר דחה הצעה ראשונית לפתוח במו"מ עם הקבוצה, וריאל תנסה להחתים מאמן בעל שיעור קומה שיובילה לעתיד. עדיין לא ברור האם מולין, עוזרו הוותיק של אטורה מסינה וזה שתפס את מקום האיטלקי לאחר שהתפטר, ימשיך במועדון אם יוחלט להחזירו לתפקיד העוזר.

בקבוצה אף החליטו כי ארבעה שחקנים האוחזים בחוזה לעונה הבאה לא ימשיכו, כשריאל תנצל סעיף בחוזיהם המאפשר לה לחתוך אותם ללא פיצוי כספי. מדובר בנוביצה וליצקוביץ' הסרבי, קליי טאקר, סרגי וידאל ופבלו פריג'יוני הוותיק.

מי שצפוי לאבד בצורה ניכרת ממעמדו הוא הקפטן הוותיק פליפה רייס שיהפוך לשחקן ספסל. בריאל מתכוונים להביא גבוה נוסף בעמדה 4 לצד אנטה טומיץ', כאשר כרגע לא ברור האם הקבוצה תצרף אמריקאי בעמדה זו או תנסה להחתים שחקן אירופי בכיר, אולי מאלו שיגיעו מה-NBA במקרה של שביתה.