$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סופית: לא יורדו שופטים מהסגל הבכיר

למרות החלטה מיוני 2010 אף שופט לא ינשור ללאומית. ארז פפיר וגיא ברגר הוקפצו לליגה הבכירה. דני קורן יהיה משבץ השופטים בעונה הבאה, חנן זונטנג בחוץ

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  05.06.11 - 20:02
נשאר בליגת העל. משה בוחבוט (ניר בוקסנבאום)

הועדה המקצועית של איגוד השופטים החליטה הערב (ראשון) ללכת נגד התקנון ולא להוריד שופטים מהסגל הבכיר לליגה הלאומית. כזכור מהחלטת הוועדה המקצועית בחודש יוני 2010 עולה כי יירד לפחות שופט אחד מליגת העל והשני תלוי בכפוף להחלטת הוועדה. עוד נקבע כי שופטים מליגה לאומית יעלו רק במידה ויירדו שופטים מהליגה הבכירה. במציאות הדברים נראים אחרת. ארז פפיר וגיא ברגר הוקפצו לליגת העל בעוד אף שופט לא עשה את הדרך ההפוכה.

משה בוחבוט, רועי ריינשרייבר ואוראל גרינפלד יכולים לנשום הערב לרווחה. שלושת שופטי ליגת העל, שסיימו במקומות האחרונים לפי ציוני המבקרים והוועדה, קיבלו בשביעות רצון את ההחלטה ויישארו עוד עונה בליגה הבכירה.

כפי שפורסם מוקדם יותר באתר גורמים בוועדה הציעו בפגישה שלא להוריד השנה שופטים מהסגל הבכיר בטענה כי ריינשרייבר וגרינפלד עלו רק בתחילת העונה לליגת העל. מנגד, גורם אחר בוועדה ציין כי בעונה שעברה חלים זטמה ניהל לראשונה משחק כחלק מהסגל הבכיר, אך נשר בתום עונה חלשה מבחינתו ללאומית.

"יש הבדל בין זטמה לריינשרייבר וגרינפלד" הסביר בכיר באיגוד את המהלך הנוכחי, "הם בניגוד אליו עשו עונה סבירה". על אף ההחלטה לא להוריד שופטים לליגה השניה, יש לציין כי תקנון האיגוד קובע כי אין למנוע זאת.

דני קורן, מי שהיה בעבר יו"ר הוועדה המקצועית, יחזור לאיגוד השופטים ויהיה המשבץ בעונה הבאה. חנן זונטנג סיים את תפקידו.

בתוך כך, אחרי חמש שנים בתפקיד, משבץ המבקרים איתמר חרמון צפוי לקבל הודעה על סיום תפקידו. לאתר ערוץ הספורט נודע כי שופט העבר אייל צור עשוי לחזור לאיגוד השופטים וכבר נפגש עם יו"ר האיגוד סלמן בן ציון.