$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בונדר: קשטן יעשה סדר לפני שיהיה מאוחר

דני בונדר, שחקן האדומים לשעבר, על מינויו המפתיע של המאמן הוותיק, עליו פורסם באתר לראשונה. שחקן: "אצלו אין משחקים, מי שהוא ירצה יגיע". מקורב להראל: "מן הראוי היה שקשטן יתקשר למוני"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  05.06.11 - 10:00
קשטן (ניר בוקסנבאום). יחזיר את הסדר למועדון?
קשטן (ניר בוקסנבאום). יחזיר את הסדר למועדון?

"אם יש מישהו שיכול לעשות כאן סדר במועדון זה דרור קשטן. אצלו אין משחקים, וכל שחקן שהוא ירצה יגיע". כך התייחסו הבוקר (ראשון) מספר שחקני הפועל ת"א למינויו המפתיע של המאמן הוותיק לקדנציה נוספת בקבוצה, כפי שפורסם אתמול לראשונה כאן באתר.

קשטן, שיחזור ביום חמישי לארץ מחופשה בחו"ל, ביקש מראשי המועדון להאיץ את המו"מ לצירוף עומר דמארי, השוער דלה איינוגבה ואיציק עזוז, כשהשניים האחרונים שיחקו תחתיו בעונה החולפת בבני יהודה. קשטן, המודע לעובדה שוינסנט אניימה, בן שהר ודני בונדר כבר עזבו את הפועל, וכי גילי ורמוט, איתי שכטר וערן זהבי יעזבו גם הם בקרוב, הורה להנהלה לא לשחרר יותר שחקנים שפוזלים לאירופה כמו טוטו תמוז ועמרי קנדה.

"קשטן יידע לעשות סדר בבלאגן לפני שיהיה מאוחר מדי", אמר בונדר הבוקר לאתר ערוץ הספורט, "הוא האיש הנכון בזמן הנכון". כזכור, בונדר ישחק בשנים הקרובות בוולגה הרוסית אחרי שכבר חתם בקבוצה.

במחנה הראל קיבלו בהפתעה את החתמת המאמן שהביא דאבל להפועל לפני 11 שנים אחרי שיחה עם אלי טביב. מצד אחד, מחנה הראל היה זה זה שרצה את קשטן עוד לפני שטביב הביע בו עניין כמחליף של גוטמן אם האחרון לא ירצה להישאר, ומצד שני ציפו במחנה הראל שקשטן לפחות יעדכן אותם בהתפתחויות. "מן הראוי היה שקשטן יתקשר לפחות למוני שמאוד אוהב אותו", אמר מקורב להראל. גם יוסי אבוקסיס, שהיה אמור בתחילה להתמנות לתפקיד יורשו של גוטמן, נפגע ממאמנו לשעבר על שלא עידכן אותו על המינוי.

מוני הראל עצמו הודיע כבר אתמול כי יהיה יותר משמח לחתום על החוזה של המאמן הישראלי המעוטר ביותר. כפי שפירסמנו לראשונה כאן באתר אתמול, משה דמאיו מנכ"ל בני יהודה, עשוי לבוא עם קשטן לאדומים. אגב המאמן החדש אמור להשתכר כ-180 אלף דולר בעונה ללא מענקים, בעוד המו"מ עם יוסי אבוקסיס פוצץ על 20 אלף דולרים בלבד, כשעוזר המאמן שהיה אמור לקבל קידום, קיבל הצעה לחתום לעונה אחת תמורת 100 אלף דולרים.

הבוקר אמורה להתקיים פגישה בין רונן קצב, סוכנם של שכטר ו-ורמוט להנהלת הפועל תל אביב, כדי לקבל סופית את שחרור השניים לקייזרסלאוטרן.