שתף קטע נבחר

ידידות: ברזיל והולנד נפרדו ב-0:0, רביעייה לספרד

נבחרתו של מאנו מנזס סיימה בתיקו נטול שערים מול יריבתה ברבע גמר המונדיאל האחרון, כחודש לפני הקופה אמריקה. אלופת העולם השפילה את ארה"ב 0:4, צמד לקאצורלה

שחזור רבע גמר המונדיאל האחרון בין ברזיל להולנד נערך הערב (ש') בגויאנה, ברזיל, אבל הפעם הסתיים משחק הידידות ב-0:0 נטול שערים לעומת ה-1:2 להולנדים בדרום אפריקה.

 

 

נבחרתו של מאנו מנזס, שמתכוננת לקופה אמריקה שיפתח בסוף החודש, שילבה במשחק שחקנים ותיקים וצעירים, אבל לא הצליחה להבקיע את שערו של טים קרול, שוערה של ניוקאסל.


רוביניו מנסה לחלץ את עצמו מהגנת הולנד (צילום: AFP)

 

הבעיטות של ניימאר, דני אלבס ואלאנו נעצרו על ידי השוער הצעיר, כאשר מנגד לא היו שחקני הולנד מדויקים ליד שערו של ז'וליו סזאר. במשחק ידידות נוסף סיימו צ'כיה ופרו גם כן בתיקו נטול שערים.

 

ספרד התעללה בארה"ב

שנתיים חלפו מאז הדהימה ארצות הברית את ספרד בחצי גמר גביע הקונפדרציות ולפנות בוקר הגיעה הנקמה של אלופת העולם. צמד של סאנטי קאצורלה סחף את הספרדים ל-0:4 מרשים בפוקסבורו.


טורס והחברים חוגגים עוד שער על חשבון ארה"ב (צילום: רויטרס)

 

רק שישה שחקנים ששיחקו בגמר המונדיאל פתחו בהרכב ספרד, לעומתה ארצות הברית חסרה את כוכבה הגדול, לונדון דונובן. קאצורלה כבש את הראשון שלו כבר בדקה ה-28, אלבארו נגרדו הכפיל את התוצאה כעבור ארבע דקות.

 

קאצורלה השלים צמד בדקה ה-41, בשערו הרביעי בלבד במדי הנבחרת. פרננדו טורס, שלא מצליח למצוא את הרשת בצ'לסי, סגר עניין, 17 דקות מהסיום. בכל מקרה, לא פחות מ-12 חילופים ערכו שתי הקבוצות בהתמודדות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ואן פרסי מול לוסיו
צילום: AFP
מומלצים