שתף קטע נבחר

לפני ישראל: נבחרת יוון גברה על מלטה 1:3

מוקדמות היורו: היוונים עשו את שלהם, ולמרות יכולת לא משכנעת גברו על נועלת הטבלה. צמד לפטפצידיס, פפאדופולוס ומיפסוד השלימו את התמונה. יוון תשחק בישראל ב-2 בספטמבר

הקרב על המקום השני - ב-2 בספטמבר. שעה קלה לאחר ניצחונה של נבחרת ישראל בלטביה 1:2, גברה הערב (ש') גם נבחרת יוון על מלטה 1:3, והעפילה למקום הראשון בבית 6 של מוקדמות יורו 2012. השתיים ייפגשו ב-2 בספטמבר בישראל, במשחק שעשוי להכריע מי תתפוס את המקום השני.

 

 

היוונים אמנם לא הרשימו יתר על המידה, אך יאניס פטפצידיס השלים צמד, וביחד עם השער של פפאדופולוס הבטיחו את הניצחון. דקות טובות של מלטה בפתיחת המחצית השנייה הפחידו את היוונים, אך לא מעבר. כעת ליוון 14 נקודות בראש הטבלה (שישה משחקים), כשלישראל 13 במקום השלישי (7 משחקים).


פפאדופולוס חוגג את השער השני במשחק (צילום: AP) 

 

מהלך המשחק

דקה שמינית: גול! 0:1 ליוון. כבר במהלך הראשון במשחק הגיע הכדור ליאניס פטפצידיס, שמקרוב לא התבלבל וכבש את השער הראשון במשחק.

 

13': פטפצידיס לא המתין זמן רב, וכעבור חמש דקות ניסה את מזלו מכעשרים מטרים, אך השוער המלטזי היה עירני ומנע שער.

 

25': שער של דימיטריס סאלפינגידיס נפסל לאחר שהקשר נתפס בנבדל של סנטימטרים בודדים, והתוצאה נותרה 0:1 בלבד ליוון, אך זה לא החזיק זמן רב.


פטפצידיס יורה את הכדור לרשת כבר בדקה השמינית (צילום: AP)

 

26': גול! 0:2 ליוון. קיריקוס פפאדופולוס סיים בנגיחה כדור חופשי שהוגבה עברו, וקבע בקלילות 0:2 ללבנים.

 

31': ואסיליס טורוסידיס למען מלטה. הקשר היווני נגח כדור שכנראה עשה דרכו פנימה, ולמעשה הרחיק את הסכנה.

 

45': שוב שער שנפסל בנבדל, אך הפעם מדובר בצד השני. מיכאל מיפסוד היה על הריבאונד וכבש מקרוב, אך היה בנבדל ברור וראה את הדגל מונף.


כובש השער הראשון פטפצידיס מעל למלטזים (צילום: AP)

 

54': גול! 1:2 ליוון בלבד. לאחר פתיחה טובה של המחצית השנייה, השיגה מלטה את השער המצמק, כשמיפסוד ניצל הגנה רפוייה וכבש מקרוב.

 

60': כמעט שיוויון! אנדרו כהן שנכנס כמחליף דקות ספורות לפני כן שלח כדור אדיר לקורה, וגרם לאוהדי יוון לפצוח בשריקות בוז צורמות.

 

64': גול! 1:3 ליוון. פטפצידיס השלים צמד, כשנעץ את השער השלישי של היוונים עמוק בתוך הרשת של מלטה.

 


פורסם לראשונה 04/06/2011 21:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים