שתף קטע נבחר

מדהים: דרור קשטן חוזר לאמן את הפועל ת"א

אלי טביב אמר אחרי גמר הגביע כי יוסי אבוקסיס יהיה מחליפו של אלי גוטמן? אז אמר. בדרמה נוספת מבית היוצר שלו, הבעלים הודיע על חזרתו של המאמן והחמסה: "המו"מ ארך חמש דקות"

דרמה בחודורוב. בחודשים האחרונים אין רגע אחד של נחת בהפועל תל אביב והערב (ש') הוטלה פצצה חדשה מבית היוצר של אלי טביב - הבעלים החליט לחזור בו מהסיכום עם יוסי אבוקסיס ולמנות את דרור קשטן למאמן החדש-ישן של האדומים.

 

 

כידוע, אחרי הודעת העזיבה של אלי גוטמן בסיום גמר גביע המדינה, טביב הודיע כי אבוקסיס יהיה המאמן החדש של האדומים. אלא שאחרי הפערים הכספיים שהתגלו בינו לבין עוזר המאמן לשעבר, החליט טביב להדהים את כולם ולסגור עם קשטן.


אלי טביב. ממשיך להדהים את כולנו (צילום: אורן אהרוני)

 

טביב ניהל עם קשטן, שאימן בעונה שעברה את בני יהודה, מו"מ טלפוני וסיכם עימו לעונה אחת בלבד. המאמן הוותיק נמצא בימים אלה בארצות הברית וצפוי לשוב ארצה בסוף השבוע הקרוב.

 

אחרי הסיכום, טביב מסר בתגובה: "אני שמח לבשר שדרור קשטן הוא מאמן הפועל תל אביב. נתקלתי בנכונות גדולה מצידו, והמו"מ בינינו ארך פחות מחמש דקות. התחלנו לבנות את הקבוצה, על פי השמות שדרור ביקש. למעשה הוא התחיל לעבוד מיידית".


יוסי אבוקסיס, בכניסה למתחם חודורוב. יחזור? (צילום: אורן אהרוני)

 

עדיין לא ברור האם יוסי אבוקסיס, שהיה אמור לקבל את התפקיד, יחליט להמשיך במועדון לאור הודעתו של טביב. ייתכן כי אבוקסיס יעשה את הדרך ההפוכה לשכונת התקווה. זאת לאחר שבני יהודה התעניינה בשרותיו לקראת העונה הבאה.

 

קדנציה רביעית באדום

כזכור, הקדנציה הראשונה של קשטן באדום היתה מייד לאחר שלקח את הדאבל עם מכבי ת"א בעונת 1995/96.

כבר לאחר עונה אחת עזב קשטן את חודורוב לטובת בית"ר ירושלים, אך בעונת 1999/2000 הוא חזר לקדנציה המשמעותית באמת.

 

כבר בעונתו הראשונה זכה קשטן בדאבל, ובשתי העונות הבאות סיים עם האדומים במקום השני. הישג השיא היה כמובן בזירה האירופית - העפלה לרבע גמר גביע אופ"א ב-2001/02. במהלך עונת 2004 עזב המאמן הוותיק את הפועל ת"א, אך בפתיחת 2005/06 הוא שב לחודורוב, לקדנציה של עונה אחת, שהיתה האחרונה לפחות עד הערב. הישגו האחרון באדום היה גביע המדינה באותה העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דרור קשטן
צילום: עוז מועלם
מומלצים