$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יוון תעלה למקום ה-1? סנטוס: הכל תלוי בנו

הנבחרת תתפלל להפתעה של מלטה (0 נקודות עד כה) בבית "הישראלי". מאמן המארחת מודע לפערי הכוחות. בצד השני, קיימת אמונה: "ננסה להשיג תוצאה טובה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.06.11 - 16:39
במלטה זה לא הלך להם בקלות, מה יעשו הפעם היוונים? (ניר בוקסנבאום)

אז נכון שהעיניים הישראליות יופנו למשחק של הנבחרת מול לטביה, אבל רגע אחרי שהוא יסתיים, לואיס פרננדס וחבורתו יתרכזו במפגש בין יוון למלטה בבית "הישראלי" הערב (שבת, 21:30) במסגרת מוקדמות יורו 2012. היוונים מארחים את האחרונה בבית כשהם פייבוריטים ברורים, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות וישראל תתפלל להפתעה.

  • 21:30, שידור ישיר ב-5LIVE: יוון נגד מלטה 

אחרי הקרבות הערב, המשחקים שנותרו לשחקנים בכחול לבן הם יוון בבית, קרואטיה בחוץ ומלטה בחוץ ואילו ליוונים נותר את ישראל בחוץ, לטביה חוץ, קרואטיה בבית וגיאורגיה בחוץ. בהנחה שהנבחרת לא תנצח בקרואטיה,  בניון והחברים ישימו את כל כובד המשקל על הקרב בארץ מול יוון ויקוו להקדים אותה בטבלה בתום המשחקים. כרגע הניקוד בבית הינו 1. קרואטיה - 13, יוון - 11, ישראל - 10, גיאורגיה - 9, לטביה - 4, מלטה - 0.

אבל בואו נחזור למפגש הערב. המפגש הקודם בין הנבחרות הוכרע רק בדקה ה-93 אחרי שער של ואסילי טורוסידיס בתוספת הזמן, אבל יוון יכולה להיות אופטימית. בכל 4 המשחקים בין השתיים על אדמתה, המארחת ניצחה כשהאורחת אפילו לא כבשה שער אחד (מאזן שערים: 0:15). צרפו לכך את העובדה שמלטה היא אחת מ-6 הנבחרות היחידות, שטרם השיגו נקודה במקודמות, ואילו היוונים עדיין לא הפסידו בקמפיין הנוכחי. בקיצור, הפרשי הכוחות גדולים.

"אסור לשחקנים לחשוב שזה יהיה קל למרות שזה ברור שאנחנו פייבוריטים. חייבים לתת להם כבוד כי הם לא יחששו. ראינו כמה קשה היה שם", אמר מאמן יוון, פרננדו סנטוס, "אנחנו רק תלויים בעצמנו בבית ויכולים להיות ראשונים, צריכים לשחק בסבלנות ולנצח".

"כמו תמיד אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה", אמר המאמן בצד השני ג'ון בוטיגייג, "אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל, אנחנו מתמודדים מול אחת הקבוצות החזקות בבית". לאחרונה פורסמו ידיעות על כך שמספר שחקני נבחרת קיבלו שוחד לפני משחק מול נורבגיה (הפסד 4:0) במקודמות יורו 2008 והמאמן מקווה שזה לא ישפיע על השחקנים: "זה דבר שלילי לכדורגל שלנו אבל צריך לשכוח ולהתרכז במשחק. אני בטוח שהשחקנים של עושים את המירב בכל משחק".