$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סימונצ'לי ניצח במקצה הדירוג בקטלוניה

Moto GP: נהג הונדרה הפתיע את הפייבוריטים הגדולים סטונר (2) ולורנסו (3) כאשר קבע את הזמן המהיר ביותר. רוסי והיידן יזנקו רק מהשורה השלישית

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.06.11 - 16:50
סימונצ'לי. הפתעה גדולה בספרד (gettyimages)

מרקו סימונצ'לי האיטלקי הפתיע היום (שבת) כאשר ניצח במקצה הדירוג הראשון בקריירה שלו בסבב המוטו ג'י פי בקטלוניה. נהג הונדה גבר על שני הפייבוריטים הגדולים קייסי סטונר ואלוף העולם חורחה לורנסו ויזנק מהפול פוזישן ביום ראשון.

סימונצ'לי בן ה-24, המדורג שמיני בדירוג הכללי, ביצע את ההקפה המהירה ביותר כשעצר את השעונים על 1.42.413 דקות. סטונר, שמחזיק בתוצאה הטובה ביותר על המסלול במונטמלו איחר ב-0.016 שניות. המנצח בחבל קטלוניה בשנה שעברה היה לורנסו שקבע הפעם זמן של 1:42.728 דקות.

בן ספייס סיים במקום הרביעי בקמצה הדירוג, כאשר אנדרה דוביציוזו הסתפק במקום החמישי. בשורה השנייה יהיה גם קל קרוטצ'לוב מימאהה שהגיע למקום השישי.

הרוכבים של דוקאטי איכזבו כאשר ולנטינו רוסי וניקי היידן יזנקו רק מהשורה השלישית אחרי שסיימו במקומות 7 ו-8 בהתאמה. אלברו באוטיסטה מסוזוקי והקטור בארברה מאפסטר משלימים את הטופ 10.