שתף קטע נבחר

צ'אק אידסון בדרך לברצלונה או לריאל מדריד?

גורמים באירופה מספרים כי אקס מכבי ת"א על סף חתימה בקבוצה הקטאלונית, שמציעה לו שכר של שני מיליון אירו לעונה. מקורות אחרים סיפרו כי הוא פתח בשיחות עם הבלאנקוס

מספר ימים אחרי שהודיע על עזיבתו את מכבי תל אביב, נראה כי צ'אק אידסון מצא בית חדש. על פי דיווח היום (ש') באתר 'טובאסקט' הקבוצה שהצליחה לפתות את הפורוורד האמריקני היא ברצלונה, שמציעה לו חוזה עתק של שני מיליון אירו בעונה.

 

 

אידסון, שעל פי הפרסום דחה עוד קודם לכן הצעה מצסק"א מוסקבה, מחזור גם על ידי אוניקס קאזאן, אולם נראה כי הוא יעדיף להגיע לבירה הקטאלונית ויחתום על החוזה בימים הקרובים.


אידסון מול טלטובץ' וקאחה לבוראל. גם בסקוניה מעוניינת בו (צילום: AFP)

 

מאוחר יותר דווח בתקשורת הליטאית, כאילו אידסון דווקא בחר לפתוח במו"מ עם היריבה השנואה של ברצלונה - ריאל מדריד. על פי אותו אתר פתח הפורוורד בשיחות עם הבלאנקוס, כשגם קאחה לבוראל מעוניינת בו.

 

בעונה החולפת העמיד אידסון שורה סטטיסטית של 9.4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-1.6 חטיפות. באירופה הנתונים שודרגו טיפה ל-9.7 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.6 חטיפות לערב.

 

משחקו הטוב ביותר העונה היה ברבע גמר הפלייאוף מול ברק נתניה, אז קלע 20 נקודות וחילק 8 אסיסטים בניצחון 72:94. בגמר הפלייאוף סיפק 13 נקודות ו-6 ריבאונדים מול גלבוע/גליל.

 


פורסם לראשונה 04/06/2011 14:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צ'אק אידסון
צילום: עוז מועלם
מומלצים