$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לוזון: באנו להעביר את ההכרעה לקרב מול יוון בבית, וזה אפשרי

הנבחרת חייבת לנצח הערב את לטביה כדי להישאר בתמונת ההעפלה ליורו 2012, והיו"ר משדר כהרגלו אופטימיות: "האווירה נהדרת, ההכנה היתה מושלמת. אם תחשבו חיובי, יהיה חיובי". צפו בו בראיון מריגה

תומר לוי, שליח אתר ערוץ הספורט ללטביה  04.06.11 - 13:00

כשאתה מתפלל להעלות ליורו, כל משחק בקמפיין המוקדמות הוא קריטי. גם הקרב של נבחרת ישראל הערב (שבת) בלטביה הוא בדיוק כזה. ניצחון וחלום ההעפלה לטורניר בפולין ואוקראינה בשנה הבאה יישאר בחיים. כל דבר אחר ואפשר יהיה להתחיל להתכונן למוקדמות המונדיאל.

האיש הכי אופטימי במחנה הנבחרת, כמו תמיד, הוא יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שהצטרף למשלחת בריגה לקראת המשחק הערב. "באנו כדי לנצח ולהעביר את ההכרעה אלינו הביתה, למשחק ראש בראש נגד יוון", אמר לוזון לשליח אתר ערוץ הספורט, "אני מבין שההכנות היו מצוינות, השחקנים היו מרוצים, גם המאמן והצוות. הכל היה מושלם, כדי שזה יהיה מושלם עד הסוף".

"אמרנו לאורך כל הדרך שכדי לחזור לתמונת הסיכויים צריך להשיג 6 נקודות מול לטביה וגאורגיה בבית, ולשמחתי עשינו את זה", הוסיף היו"ר, "אבל כדי להגיע למשחק הכרעה באמת נגד יוון, שיקבע מאוד את המשך דרכנו בקמפיין הזה, אנחנו חייבים לנצח את לטביה. בואו נתמקד בזה. אם זה אפשרי? בכדורגל הכל אפשרי".

"האווירה נהדרת, השחקנים מרוכזי מטרה וכולם וממוקדים רק בדבר אחד - איך משיגים 3 נקודות. לא מעניין אותם אם זה 0:1 או 0:3, הם רוצים לנצח. באנו לכאן במטרה אחת ואני מקווה שנשמח בסיום המשחק", סיכם לוזון בנימה הכי אופטימית שאפשר, "אני חושב כל החיים חיובי, אז למה להיות עכשיו פסימיים? תחשבו חיובי, יהיה חיובי".