שתף קטע נבחר

טייגר וודס הספורטאי העשיר בעולם, בראיינט שני

המגזין פורבס פרסם את רשימת 50 המרוויחים הגדולים ב-2010, שחקן הגולף עדיין בראש למרות השנה הקשה שעבר. רונאלדו גובר במקרה הזה על מסי, שראפובה הספורטאית היחידה

כנראה שלטייגר וודס באמת אין מתחרים. המגזין 'פורבס' פרסם היום (ש') את רשימת הספורטאים המרוויחים ביותר ב-2010 ולמרות השנה הקשה שעברה על שחקן הגולף האמריקני, הוא עדיין צועד בראש עם לא פחות מ-75 מיליון דולר שנכנסו לחשבון הבנק שלו.

 

 

וודס חווה משבר בחייו האישיים בשנה החולפת אחרי שהודה כי הוא מכור לסקס וגם נאלץ להתגרש מאשתו בעקבות פרשיות אהבים רבות שניהל. בעקבות האירועים הללו, מספר ספונסרים נטשו את וודס והוא גם הדרדר עד למקום ה-13 בדירוג העולמי אחרי שלא זכה באף תואר מאז נובמבר 2009.


לברון ג'יימס מעל קובי בראיינט, רק בתמונה (צילום: AFP)

 

ההכנסות של שחקן הגולף אמנם ירדו ב-50 מיליון דולר, אולם גם זה לא מפריע לו לשמור על הפסגה. במקום השני ברשימה ניתן למצוא את

קובי בראיינט עם הכנסות של 53 מיליון דולר בשנה ואחריו ממוקם לברון ג'יימס עם 48 מיליון דולר. רוג'ר פדרר במקום הרביעי עם 47 מיליון והכדורגלן המרוויח ביותר הוא דייויד בקהאם (40 מיליון).

 

אגב, כריסטיאנו רונאלדו (38 מיליון) גובר במקרה הזה על ליונל מסי (32.3 מיליון). הספורטאית היחידה ברשימת 50 הספורטאים המרוויחים בעולם היא הטניסאית מריה שראפובה, שהכניסה ב-2010 לחשבונה 24.2 מיליון דולר, בעיקר מספונסרים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים