$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

1:2 לקרואטיה על גאורגיה. צפו במהפך הגדול

שתי דקות הספיקו למקומיים להשלים קאמבק. שיוויון של מנז'וקיץ' (76) ושער של קליניץ' (78) השכיחו יתרון של קנקאבה (17), השיבו את הסדר על כנו ואת הקרואטים לראשות הבית הישראלי במוקדמות היורו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.06.11 - 22:50

ההיסטוריה חוזרת? לא הפעם. במשך 59 דקות מתחה נבחרת גיאורגיה את קרואטיה כאשר הזיכרונות מה-0:1 בטביליסי שבים ועולים במוחם של שחקניו של סלאבן ביליץ'. אלא שצמד בזק של מריו מנז'וקיץ' וניקולה קאליניץ' הפך יתרון מוקדם של יאבה קנקאבה ונתן 1:2 למארחים.

בסופו של יום מבחינת קרואטיה מדובר בניצחון חשוב, אך כזה ששום תוצאה מלבדו לא היתה מתקבלת. בעקבות 3 הנקודות שהשיגו חוזרים שחקניו של ביליץ' אל ראשות בית 6 של מוקדמות היורו כשבמאזנם 13 נקודות, 2 יותר מיוון שתתמודד מול מלטה ותוכל לחזור לפסגה. ומה עם ישראל? יש להניח שתוצאת הסיום התקבלה באכזבה מסויימת במחנה הנבחרת הלאומית לפני המפגש מול לטביה.

אובדן נקודות קרואטי בהחלט היה פותח את תמונת 2 המקומות הראשונים בבית, וכעת ישראל תוכל רק להשוות את מאזנה לזה של החבורה מזאגרב. יש לציין כי בסיום המחזור הנוכחי במוקדמות יהיה לקרואטים משחק אחד פחות מלנבחרת של פרננדס כאשר הכחולים-לבנים עוד צריכים להתארח בקרואטיה. בספטמבר תארח ישראל את יוון למשחק שכנראה יקבע המון בנוגע להמשך הקמפיין.

מהלך המשחק
קרואטיה פתחה את המשחק בשליטה, אך כעבור 10 דקות האורחים החלו לצאת מהלחץ בדקה ה-14 קולות נפץ ביציע עצרו את המשחק ל-2 דקות לפני שחודש. דויד סיראדזה (17) קיבל כדור באגף ימין, הגביהה נהדר למרכז ומעל כולם התרומם יאבה קנקאבה כדי לנעוץ מ-7 מ' ברשת של רונייה. 0:1 גיאורגיה.

10 דקות חלפו וקרואטיה כמעט איזנה. כדור שניתז ממהגנה האורחת הגיע אל לוקה מודריץ', שמ-16 מ' ירה כדור חד שפגע רק בעמוד. בדקה ה-62 גם דה סילבה מצא את המשקוף אחרי שכדור גובה מצא את החלוץ שמ-4 מ' נגח לא מספיק מדוייק. 9 דקות עברו ודריו סרנה הנהדר שיגר בעיטה חופשית מסוכנת ששוב מצאה את העמוד של לוריה. מדהים.

בדקה ה-76 זה סוף סוף הגיע. דאבל פס בין צמד המחליפים דוימוביץ' וקלאסניץ' בסיומו העביר הראשון רוחב. מריו מנז'וקיץ' הגיע ועם השפיץ של הנעל קבע 1:1. קרואטיה לא נרגעה ושתי דקות עברו עד שכדור רוחב חתך את הגנת גיאורגיה הגיע לניקולה קאליניץ' שמ-8 מ' שם את הרגל כמו שצריך והשלים מהפך. 1:2 לקרואטיה בסיום.
 
הרכבים

קרואטיה: ודראן רונייה, יוסיפ שימוניץ', ודראן צ'ורלוקה, דניאל פראניץ', לוקה מודריץ', דריו סרנה, מריו מאנדז'וקיץ', אוגנין ווקויוביץ' (דוימוביץ' 71) איבן פרשיץ' (קלאסניץ' 71), ניקיטה ילאביץ' (קאליניץ' 46), אדוארדו דה סילבה.

גיאורגיה: גיורגי לוריה, לאשה סאלוקבאדזה, אקאקי חובוטיה, קאחה קאלדזה, גיה גירגאלאבה , גוראם קאשיה (אננידזה 80), יאבה קאנקאבה, דויד קבירקבליה, אלכסנדר יאשווילי (דאושווילי 62), זוראב חיזאנישווילי, דויד סיראדזה (דבאלישווילי 56).