שתף קטע נבחר

ליונל מסי הוכה על ידי עובר אורח בארגנטינה

הכוכב של ברצלונה הצטלם עם תלמידים, כשלפתע ספג חבטה בראשו. על פי הדיווחים האדם אשר היכה אותו הוא אוהד רוסאריו סנטראל, היריבה השנואה של ניואלס, אותה אוהד מסי. אלוף אירופה הטרי בתגובה: "לא קרה לי דבר"

אחרי העונה הנפלאה עם ברצלונה, הגיע ליונל מסי לעיר הולדתו רוסאריו, שם הוא נהנה מחופשה קצרה לפני תחילת ההכנות לקופה אמריקה. הערב (ה') הוא נקלע לתקרית לא נעימה, כאשר עובר אורח שהבחין בו היכה אותו בראשו.

 

 

מסי הגיע לאחת המסעדות בעיר כשהוא מלווה בשני חברים וכצפוי, עורר מהומה לא קטנה כאשר קבוצה של תלמידים אשר הבחינה בכוכב הארגנטיני ביקשה להצטלם איתו. במהלך הצילומים הגיע לפתע למקום אדם אשר הקניט את מסי, היכה אותו בראשו ונמלט במהרה כשהוא מכסה את פניו.


מסי מוקף במעריצים בצאתו מהמסעדה (AP)

 

עדי ראייה במקום סיפרו כי האדם אשר היכה את מסי הזדהה כאוהד רוסאריו סנטראל, היריבה השנואה של ניואלס אולד בויס, אותה אוהד הכוכב של ברצלונה מגיל צעיר. מסי ההמום הודיע כי לא יתלונן במשטרה ואמר בתגובה: "לא קרה לי דבר. באותו הרגע כלל לא חשתי בחבטה, או שמישהו בכלל מנסה לתקוף אותי".

 

נדיה, עובדת המסעדה בה ישב מסי, היתה עדת ראייה לתקרית וסיפרה: "מסי ספג חבטה בפניו, אבל הוא לא הגיב. בן אדם שכיסה את פניו היכה אותו וברח. מסי הרגיש את החבטה, אבל זה לא היה רציני.

 

"היתה שם קבוצת תלמידים בני 17-16, אנחנו מאמינים שזה אחד מהם שהיכה אותו. אחרי המכה שהוא ספג, מסי המשיך להצטלם עם האנשים במקום וחתם להם".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים