$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אחרי קליארי: גם בולוניה רוצה את תומר חמד

ע"פ הדיווחים באיטליה, חלוץ חיפה הוא סחורה מבוקשת. בפולין טוענים שגאדיר ("הנער מפלסטין") מועמד לקרקוב

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.06.11 - 20:50
סחורה חמה. תומר חמד (ניר בוקסנבאום)
סחורה חמה. תומר חמד (ניר בוקסנבאום)

תומר חמד הפך לסחורה החמה של הליגה האיטלקית? נכון שזה נשמע פרובינציאלי אבל חלוץ מכבי חיפה מועמד, כך על פי הדיווחים, גם לבולוניה. אחרי שאמש נודע כי חמד מועמד גם לקליארי, היום (חמישי) התברר כי הוא עשוי להגיע גם לקבוצה מצפון איטליה.

בולוניה נלחמה במהלך העונה בתחתית הסריה A  וסיימה במקום ה-16 מתוך 20 קבוצות עם 42 נקודות מ-38 משחקים. יש לציין כי במהלך העונה נענשה בולוניה בעונש הפחתת שלוש נקודות בפועל עקב אי סדרים בין ההנהלה להתאחדות האיטלקית.

חמד פתח את העונה בצורה יחסית חלשה, אלא שבחודש ינואר הוא הפך לשחקן מרכזי אצל אלישע לוי והבקיע 13 שערים ב-22 משחקים והיה אחד הגורמים המרכזיים לאליפות ה-12 בהיסטוריה של המועדון מהכרמל. בשבת עשוי תומר חמד לערוך הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל, שתתמודד בריגה מול נבחרת לטביה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.

אגב, קליארי ובולוניה לא לבד במירוץ אחר שירותיו של חמד. גם בסקוטלנד דווח אמש כי גלאזגו ריינג'רס מעוניינת בחלוץ הירוקים. בבריטניה פורסם כי סקאוט של המועדון עקב אחרי חמד והעביר רשמים חיוביים, דבר שגרם למאמן אלי מקויסט לנסות לצרפו. מקויסט יגיע למשחק הנבחרת בלטביה.

גאדיר בדרך לפולין?
האם מוחמד גאדיר בדרך לוויסלה קראקוב? בתקשורת הפולנית דווח כי הקשר-חלוץ בן ה-20 של מכבי חיפה מועמד להגיע לאלופת פולין, קבוצתו של מאור מליקסון (שעשוי לעזוב). גאדיר, שכונה בתקשורת הפולנית "הנער מפלסטין", רשם עונה יחסית מאכזבת במדי האלופה, כאשר רגע השיא הגיע במחזור הראשון, כשכבש את שער הניצחון ב-0:1 על מכבי ת"א.

גאדיר כבש חמישה שערים נוספים ורשם 22 הופעות מתוך 35 משחקים בליגת העל, כאשר רק ב-10 פתח בהרכב. הקשר, שלא הסתיר את אכזבתו מכך שמיעט לשחק העונה, נמצא ברשימת הקניות של מספר מועדונים מאירופה ביניהם הופנהיים מגרמניה ויאנג בויז ברן השווייצרית.

נוער: מכבי חיפה סיימה שביעית בשווייץ
קבוצת הנוער של מכבי חיפה סיימה במקום השביעי בטורניר הבינלאומי בשווייץ שבו שיחקו גם קבוצות נוער מפורטו, דינמו זאגרב וגראסהופרס. במשחק הדירוג על מקומות 7-8 ניצחו השחקנים של איתי מרדכי (שיסיים את דרכו בקבוצה) את רד בול זלצבורג בתוצאה 0:1 משער של דור כוכב.

מוקדם יותר הם סיימו את שלב הבתים עם שתי תוצאות מאופסות, 0:0 מול גראסהופרס ומול מארחת הטורניר, בלו סטארס. פורטו עלתה לגמר מהמקום הראשון בבית אחרי שניצחה את דינמו זאגרב 1:2. הפורטוגלים יתמודדו בגמר מול ציריך שסיימו ראשונים בבית ב' אחרי שהקדימו את בוקה ג'וניורס, ת'ון וזלצבורג.