שתף קטע נבחר

קטש להנהלת הפועל י-ם: "לא תמיד הייתם לצידי"

מאמן הקבוצה וחברי הדירקטריון ניהלו פגישה טעונה: "לא היו פה מאמנים שזכו לגיבוי כמוך". קטש: "לא קיבלתי מסר שאיני ממשיך בעונה הבאה. אני יודע לקחת אחריות ולשנות דברים"

העתיד של הפועל ירושלים עדיין לוט בערפל. במלון "קראון פלאזה" שבעיר הבירה נערכה היום (ג') במשך מספר שעות ישיבת דירקטוריון סוערת בהנהגת יו"ר הקבוצה, דני קליין, ויו"ר חברת מגדל (הספונסר הראשי), אהרון פוגל, ובה נידונה, בין היתר, האפשרות האם להמשיך או לא עם המאמן עודד קטש. נכון לעכשיו אין החלטה סופית, ומבחינת קטש הוא נשאר בקבוצה וממשיך בהכנות כרגיל. 

 

 

בפגישה, כמו גם בכאלה שנערכו השבוע, הטיחו אנשי הקבוצה במאמן האשמות בנוגע לעונה הכושלת שעבר על המועדון, כשמנגד טען קטש כי הוא לוקח אחריות על אי הצלחת הקבוצה במסגרות השונות. עם זאת, הוסיף המאמן כי במצב שבו ההנהלה התערבה לא במעט בהחלטותיו המקצועיות, ואף ניסתה לכפות עליו כאלו בשלבים מסוימים של העונה, קשה יהיה לתפקד.


עודד קטש. קבל בפני ההנהלה על חוסר גיבוי (צילום: אלי אלגרט)

 

"לפעמים הרגשתי שההנהלה לא היתה לצידי", אמר קטש בפגישות וזכה לתגובה צוננת. "לא היו פה מאמנים שזכו לגיבוי כמוך. תצטרך לשנות חלק מהדברים ולתקן את הטעויות כדי שבעונה הבאה תצליח יותר", אמרו גורמים בהנהלה. קטש קבל בפני הנוכחים כי הוא לא קיבל מהם גיבוי לפציעות של בראיין רנדל ואורי קוקיה ואמר: "למדתי הרבה מהשנה הזו, ואני יודע מהן הטעויות שעליי לתקן".

 

למרות הדברים, שני הצדדים אמורים להמשיך בשידוך, כשלא מן הנמנע כי המאמן יידרש לבלוע מספר צפרדעים נוספות. אחת מהן תהיה ככל הנראה הדרישה לשחרר את דיון דאוול וליאור חכמון, כמו גם פיקוח של גורם מקצועי והחלטות "מלמעלה" בנוגע לסגל שייבנה.

 

"מטרת הפגישה היתה לסכם את העונה החולפת והסקת מסקנות עם הסתכלות קדימה לעונה הבאה. זה מה שהיה, היתה פגישה טובה", אמר קטש לאחר סיום המפגש.


קליין עם קטש. "אין לי ספק שדברים יהיו יותר טובים" (נועם מושקוביץ)

 

האם אתה מכין את הקבוצה לעונה הבאה?

"לא קיבלתי שום מסר שאני לא אהיה המאמן בעונה הבאה, אבל מן הסתם יש להם עניינים שהם רוצים לברר ביניהם. מי שמכיר אותי יודע שאני בן אדם שלוקח אחריות, ואחת הסיבות שהיה לי חשוב מאוד לחתום בהפועל ירושלים לתקופה ארוכה זה בדיוק בגלל המקומות האלה. היה לי ברור שירושלים זו לא קבוצה שקל לאמן אותה, יש פה הרבה לחץ ולא תמיד דברים מצליחים ברגע הראשון.

 

"אני יודע לקחת אחריות ולשנות דברים תוך כדי תנועה, ואין לי ספק שדברים יהיו יותר טובים בהמשך. קיבלתי הרגשה מאוד טובה מהשיחה, והם היו פתוחים לשמוע את מה שיש לי להגיד. זו היתה מטרת הפגישה, לא הוסקו מסקנות לאחריה ולא קיבלתי פידבקים רשמיים".

 

מה בעצם קרה לכם העונה?

"אין דבר אחד שהשתבש, היו כמה דברים, אם זה מקצועיים או חברתיים. בכל מערכת יש דברים שאפשר לשנות ולשפר כדי לעשות את הקבוצה יותר טובה".


שחקני הפועל ירושלים. הרבה דברים קרו שם העונה (צילום: דרור עינב)

 

מה יקרה במצב שבו ההנהלה תחליט בנוגע לשחקנים או לצביון הסגל?

"יש החלטות עקרוניות של מועדון שלפעמים חשובות יותר ממאמן. קבוצה שרוצה להחתים שחקן, אם הוא שחקן בית ונלחמת עליו, או לחילופין לא מרגישה נוח עם שחקן כזה או אחר, כי הוא לא מסמל בעיניה את מה שהיא רוצה לסמל. אני דווקא מברך על זה. אני בן אדם שאוהב לעבוד בשיתוף פעולה, ויש זכות וטו, אבל בטח לא יהיה שחקן שאני לא שלם איתו".

 

בנוסף, קיבל הדירקטוריון בפגישה עדכון בנוגע להתקדמות בבניית הארנה. בשלב הראשוני אמורה הארנה לכלול 5,600 מקומות (מתוך כ-10,000 בשלב הסופי), והבניה אמורה להסתיים עד קיץ 2013, טקס פתיחת המכביה ה-19.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים