$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עו"ד של אגאייר: "הפערים הכספיים שוליים"

יעקב לירז התייחס לרכישת בית"ר מגאידמק: "אני מקווה שכל העניין יסתיים בימים הקרובים". פרסומים ברומניה: סטיאווה בוקרשט ו-ואסלוי מעוניינות ברוני לוי

זיו אברג'יל  31.05.11 - 20:10
אגאייר. למרות הכל המו"מ עדיין תקוע (ניר בוקסנבאום)
אגאייר. למרות הכל המו"מ עדיין תקוע (ניר בוקסנבאום)

אין התקדמות במו"מ בין ארקדי גאידמק לגומא אגייאר בנוגע להעברת הבעלות על בית"ר ירושלים. היום (שלישי) אפילו לא שוחחו עורכי הדין של שני הצדדים, כשבצד של אגאייר עדיין מבצעים בדיקות בנוגע לרכישה העתידית.

עורך דינו של אגאייר, יעקב לירז, אמר הערב לאתר ערוץ הספורט: "אנחנו עדיין בשלב בו אנו מבצעים בדיקות מסוימות. אני מקווה שכל העניין יסתיים בימים הקרובים".  לירז הוסיף: "הפעם אנחנו יותר קרובים לסגירה מהפעמים הקודמות. אני לא חושב שיש פערים שלא ניתנים לגישור. הפערים הכספיים הם שוליים. היום לא היו שיחות עם אנשיו של גאידמק. אני מאמין שנחדש את השיחות מחר".

גורמים המצויים בפרטי העסקה אמרו: "אי אפשר למרוח יותר מידי את המצב הקיים. זה לא בריא לקבוצה ולהכנות שלה לעונה הבאה. צריך לקבל החלטה לכאן או לכאן בימים הקרובים".

בזמן שבקבוצה עדיין תקועות ההכנות לעונה הבאה, מאמן הקבוצה, רוני לוי מחוזר על ידי קבוצות ברומניה שם נחל הצלחה עם בקבוצת אוניראה אורזיצ'ני. בתקשורת המקומית פורסם כי סטיאווה בוקרשט ו-ואסלוי מעוניינות במאמן לעונה הבאה. כזכור, ללוי יש חוזה לעונה הקרובה בבית"ר ירושלים.