שתף קטע נבחר

הכח ר"ג סיימה ב-1:1 עם יפו - ונשארה בלאומית

עומר רפס כבש כבר בדקה השנייה, חטארי איזן (94) והסגולים חגגו 2:3 בסיכום צמד משחקי המבחן. החבורה של משה אוננה נותרה עונה נוספת בליגה א': "בעוד שנתיים-שלוש נראה את יפו בליגת העל"

הכח עמידר ר"ג נשארת בלאומית, קביליו יפו בליגה א'. זו השורה התחתונה בתום צמד משחקי המבחן. הסגולים של מאיר סומך סיימו הערב (ג') בתיקו 1:1 מול קבוצת האוהדים, שהספיק בדרך ל-2:3 בסיכום.

 

 

קביליו יפו, קבוצה שראויה לכל הדעות לשחק בליגת המשנה, הצליחה לעבור שלושה משחקי מבחן לפני שנעצרה מול הכח העדיפה. עומר רפס כבש כבר בדקה השנייה, יוגב אוחיון החמיץ פנדל (41) ומוחמד חטארי הצליח לאזן (94). לצערה של יפו, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. הכח נותרה בליגת המשנה.

 

מאיר סומך: "הישארות בליגה היא לא הישג"

"הניצחון הספיק לנו בשביל להישאר בליגה, אבל הישארות היא לא הישג", הודה בסיום מאמן הכח, מאיר סומך. "המקום של הכח עמידר ר"ג הוא בלאומית בלי צל של ספק. רק מזל רע, שליווה אותנו כל העונה, מנע מאיתנו להישאר בליגה בצורה רגילה".

 

"הקבוצה צריכה להיבנות בצורה טובה מהיסוד, כדי שנמשיך במסורת של המועדון הזה", הוסיך סומך. לשאלה אם הוא יהיה זה שיבנה את הקבוצה בעונה הבאה, ענה: "ככל הנראה שכן".


שחקני יפו מנסים לעכל את ההפסד בסיכום שני המשחקים (דרור עינב)

 

מנגד, ביפו ניסו לעכל את ההפסד בסיכום צמד המשחקים. "אני אמנם מחייך, אבל עצוב שהפסדנו ושלא הצלחנו לעלות ליגה", הסביר משה אוננה. "אני בטוח שבעוד שנתיים-שלוש נראה את קביליו יפו בליגת העל".

 

אוננה אף הפתיע והודיע גי לא יישאר במועדון לעונה נוספת: "מאוד שמח על הצורה בה שיחקנו ועל העונה כולה ואני בטוח שמי שיחליף אותי, כי אני לא אמשיך בתפקיד, יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".


מאיר סומך. "הקבוצה צריכה להיבנות בצורה טובה מהיסוד" (דרור עינב)

 

 

מהלך המשחק

דקה 2': גול! 0:1 להכח עמידר ר"ג. 120 שניות הספיקו לרמת גנים כדי לעלות על לוח התוצאות. טעות בהגנת קביליו יפו איפשרה לעומר רפס להגיע לכדור טועה, החלוץ בעט משמונה מטרים לרשת. 

 

23': הזדמנות נדירה לקביליו יפו. יאיר כהן צדק שיגר כדור חופשי מ-25 מטר, אלכסנדר מרטינוביץ' קלט יפה.


מאמן יפו, משה אוננה, מתוסכל על הספסל (צילום: דרור עינב)

 

32': כהן צדק שוב סיכן את שערו של מרטינוביץ', הפעם הבעיטה מ-20 מטר חלפה סנטימטרים מהמשקוף.

 

41': טל שמעיה נגח כדור פשוט בתוך הרחבה, סולי צמח טעה ונגע בידו. פנדל להכח. יוגב בן סימון היה יכול לסגור עניין, אבל בעט ברשלנות החוצה.


סולי צמח עוקב בדריכות אחרי טל שמעיה מהכח (צילום: דרור עינב)

 

54': מוחמד חטארי בעט חלש מ-25 מטר, מרטינוביץ' צפה בכדור מתגלגל החוצה. 

 

66': כהן צדק כמעט והפתיע את מרטינוביץ', אבל זה לא היה היום של יפו. הכדור חלף סמוך לקורה ויצא החוצה.


שחקני יפו רודפים אחרי עדן בטיט והכדור (צילום: דרור עינב)

 

74': הזדמנות אדירה ליפו. הגנת הכח חלמה, ליעד ברקוביץ' בעט מעשרה מטרים, כדור שחלף מעל המשקוף.

 

94': גול! יפו איזנה ל-1:1. שחקני הכח כבר חיכו לשריקת הסיום, מוחמד חטארי נגח מחמישה מטרים לרשת. שער שלא הספיק לקבוצת האוהדים.


עומר רפס עם הלשון בחוץ, מול קביליו יפו (צילום: דרור עינב)

 

הרכבים

הכח עמידר ר"ג: אלכסנדר מרטינוביץ'; יוגב בן סימון, אנזו קליסבוס, אמה לאבי, עודד אמיתי; שחר בלילטי (ראובן עובד, 62), עדי סלוניקי, עדן בטיט, אלירן שערי; עומר רפס (מאור חלבי, 79), טל שמעיה (מאור עידה, 86).

 

מכבי קביליו יפו: עדי בויטר; גיא שוסט, יניב עמיאל, יניב סבג, בני שרקט (אורן יחזקאל, 85); סולי צמח, ליעד ברקוביץ', יאיר כהן צדק (חן מלכה, 68), סוהיב פריג' (מאור מרציאנו, 73); עידן דוד, מוחמד חטארי.

 


פורסם לראשונה 31/05/2011 19:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רפס חוגג מול יפו
צילום: דרור עינב
מומלצים