$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מסי בארגנטינה: רוצה לזכות בקופה אמריקה

כ-150 אוהדים קיבלו את פניו של הכוכב בשדה התעופה: "המציאו שיש לי בעיות עם טבס, חסר לי תואר בנבחרת"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.05.11 - 19:26
מסי, רוצה תואר ולא מסוכסך עם טבס (gettyimages)
מסי, רוצה תואר ולא מסוכסך עם טבס (gettyimages)

בדיוק חודש לפני פתיחת הקופה אמריקה ושלושה ימים אחרי שסחף את ברצלונה לזכיה בליגת האלופות, ליונל מסי נחת בארגנטינה. כ-150 אוהדים קיבלו את פניו בשדה התעופה בבואנוס איירס, זאת למרות שהגיע בשעה מוקדמת (7 בבוקר).

"עכשיו המטרה שלי היא לזכות בקופה אמריקה, חסרה לי רק זכיה בתואר עם הנבחרת", הבהיר הכוכב, שייאלץ להסתפק במנוחה עד ה-8 ביוני בלבד לפני שיצטרף לחבריו במחנה האימונים של הנבחרת.

"כמובן שאנחנו באים במטרה לזכות בתואר, יש לנו נבחרת חזקה ומאוד מגובשת", טען הפרעוש, שיחגוג שבוע לפני פתיחת הטורניר את יום הולדתו ה-24. "אני מרוצה מאוד מאיך שהסתיימה העונה, מהחזרה הביתה לארגנטינה ומתחילת ההכנות לקופה אמריקה".

כשנשאל על השמועות שהוא מסוכסך עם קרלוס טבס, ענה מסי בנחרצות: "אני מסתדר טוב עם כל חבריי לנבחרת. אני מצטער שהמציאו שיש בעיות ביני לבין טבס. היה לי מזל לזכות בכל דבר עם הקבוצה וזכיה בתואר עם הנבחרת זה הדבר שאני הכי רוצה עכשיו".

על המטרות של ארגנטינה אמר: "בשביל ארגנטינה זה תמיד כשלון אם לא מנצחים. הנבחרת צריכה להתחיל לזכות בתארים וזוהי הזדמנות טובה בשביל להתחיל, כי הטורניר נערך כאן במדינה שלנו".

מאמן הנבחרת סרחיו באטיסטה צפוי לפרסם בשעות הקרובות את רשימת המוזמנים שלו לקופה אמריקה. על פי הדיווחים בארגנטינה, קרלוס טבס וסרחיו אגוארו צפויים להיכלל בסגל.