$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פפ: "אשאר עוד עונה בבארסה ואז לקטאר"

דיווח בספרד: מאמנה של ברצלונה הציג לחבריו את תכניתו, לפיה הוא צפוי להגיע לנסיכות בעונת 2013/14 תמורת 36 מיליון דולר. בין שני התפקידים הוא גם רוצה לצאת לחופשה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.05.11 - 13:02

רגע אחרי הזכיה בליגת האלופות ובעצם השגת כל תואר אפשרי עם ברצלונה, פפ גווארדיולה חושב כבר על העתיד והוא טומן בחובו הרבה מאוד כסף. על פי ה"מארקה" הספרדי, מאמנה של בארסה סיפר לאנשים הקרובים אליו "כי הוא מעוניין להישאר במועדון עוד שנה, לאחר מכן לצאת לחופשה ובהמשך להתמנות למאמנה של נבחרת קטאר".

הספרדי, שרשם כבר שלוש עונות על הקווים, מחזיק ברקורד מדהים של שלוש אליפויות, שתי זכיות בליגת האלופות וגביע ספרדי אחד, ואם תוסיפו גם את הסופר קאפ ואליפות העולם למועדונים וכדומה תגיעו ל-10 תארים.

בתום העונה הבאה, על פי הדיווח, הוא ככל הנראה ישקול לחיוב את ההצעה של ההתאחדות הקטארית שמוערכת בלא פחות מ-36 מיליון יורו לשנה, כשעל פי רצונו של נשיא ההתאחדות, שייח' אחמד בן חליפה, המנג'ר יגיע בעונת 2013/2014. המטרה הגדולה כמובן היא שיפור היכולת של הנבחרת לקראת הטורנירים הגדולים הבאים ובניה רצינית לפני המונדיאל במדינה ב-2022.

פפ מכיר מקרוב את הנסיכויות אחרי ששיחק בשנים 2003 עד 2005 באל אהלי ונמצא בקשר מצויין עם בכירים שם. אגב, המאמן הביע את תמיכתו בקמפיין של קטאר לאירוח הגביע העולמי.