שתף קטע נבחר

גיא צרפתי: "לא נעים שהכל תלוי ועומד באוויר"

אנשי הפועל פ"ת חגגו את ההישארות בליגה בארוחה במסעדה, הקשר מסתכל קדימה: "אני בטוח שמישהו יבוא וייקח את הקבוצה". המאמן גילי לנדאו: "תאגרו כוחות לעונה הבאה"

הפועל פתח תקווה חגגה היום (ג') את הישארותה בליגת העל בארוחה חגיגית במסעדה בעיר. באירוע השתתפו הצוות המקצועי, הניהולי וכמובן השחקנים, שניצחון כפול שלהם על הפועל כפר סבא במשחקי המבחן השאיר את הקבוצה מאם המושבות עונה נוספת בליגה הבכירה.  

 

 

המאמן גילי לנדאו, שנפגש עם השחקנים לפני הארוחה, הודה להם על המאמץ הגדול וחילק להם דפים עם תכנית אימונים אישיים לפגרה. "אני מודה לכם באופן אישי על היכולות שהשגתם במאני טיים, ועל הכוחות שהבאתם למשחקים", אמר לנדאו והוסיף: "תאגרו כוחות בפגרה הזו לקראת השנה הבאה, ושתהיה לכם חופשה נעימה".

 

אחד משחקני המפתח בקבוצה, גיא צרפתי, אמר: "האמנו עד הרגע האחרון שנישאר, ואני שמח שאנחנו יושבים פה היום כשכל החודש האחרון והמטורף מאחורינו. ההנהלה בתקופה הזו נהגה עם השחקנים בצורה הכי הוגנת וחיובית שיש. אני חושב שעצם ההגעה של גילי עזרה למערכת ולשחקנים. במשחקים האחרונים הראנו לכולם מה אנחנו יכולים".

 

לגבי עתיד הקבוצה, ועתידו במדים הכחולים באופן אישי, אמר הקשר: "זה לא נעים שהעתיד לא ברור והכל תלוי באוויר, אבל בונים להפועל פ"ת אצטדיון חדש ויחד עם הקהל המדהים והשחקנים בסגל אני בטוח שמישהו יבוא וייקח את הקבוצה.

 

"בסך הכל היתה לי עונה טובה באופן אישי, לפעמים היו ירידות ותקופות לא קלות כמו גם לקבוצה. אני שמח שבמשחקים האחרונים הבקעתי ובישלתי ועזרתי לקבוצה להישאר בליגה. אני רוצה להישאר בהפועל פ"ת, וממה שהבנתי גם הם רוצים ולכן אין סיבה שזה לא יקרה".


גיא צרפתי (משמאל). מאמין שיישאר בקבוצה (צילום: אורן אהרוני)

 

חלוץ הקבוצה, עידו אקסברד, אמר: "תמיד היתה לנו אמונה שאנחנו יכולים להישאר בליגה, גם כשהמצב שלנו לא היה טוב. אני לא אכנס לכל הבלגן שהיה, אבל ידענו בתוך תוכנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. במשחקים האחרונים הראנו לכולם את היכולת האמיתית שלנו.

 

"אני לא יודע מה יקרה עם הבעלים וזה עניין של ההנהלה, אבל אני מאמין שתהיה פה קבוצה טובה כי יש בסיס טוב. היה לנו קשה עד הרגע האחרון, אבל אנחנו שמחים שזה נגמר בצורה הזו וכולם מחייכים. אני מקווה שיבוא מי שיחליף את ההנהלה, כי אין ספק שהפועל פ"ת היא אחת הקבוצות החשובות לליגה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גילי לנדאו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים