$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כספי: המכבייה מחברת בין ספורטאים יהודים

שחקן סקרמנטו חשף את לוגו המכבייה ה-19, שתתקיים ב-2013 והתייחס גם לעתיד: "מקווה לשנה טובה יותר". על סדרת הגמר: "מיאמי היא המועמדת לקחת את האליפות"

דניאל רוט  31.05.11 - 13:01
העבר והווה. ברודי וכספי (צילום: אליצור ראובני)

תנועת "מכבי" העולמית הכריזה הבוקר (שלישי) על פתיחת ההכנות למשחקי המכבייה ה-19, שיתקיימו ב-2013. עומרי כספי חשף את הלוגו במסגרת טקס מיוחד. בנוסף תנועת מכבי פירסמה את סרטון הפרומו וחזון המכביה. כמוכן יצאה הודעה משחקי ה-JCC MACCABI GAMES הבינלאומיים, ייערכו השנה לראשונה בישראל.

האירוע התקיים במסגרת פתיחת הוועידה העולמית של ראשי 'מכבי' מכל רחבי העולם, אשר הגיעו במיוחד לטקס ולדיונים מרתוניים להמשך פעילות הארגון. בטקס הפתיחה, שהתקיים הבוקר, בכפר המכבייה, ר"ג, נכחו כל ראשי תנועת מכבי עולמי.

עומרי כספי אמר לאחר הטקס: "אני שמח לקחת חלק באירוע כזה. זה מרגש וכיף. אני כבר מחכה לראות איך תהיה המכביה ה-19". שחקן ה-NBA שאמור לשחק עם הנבחרת ביורו באסקט הקרוב אמר: "כספורטאי יהודי שהגשים את הקריירה הספורטיבית שלו דווקא בחוץ לארץ, הלב שלי תמיד יהיה בישראל ואני חושב שכל הספורטאים היהודים מרגישים כך. המכביה זה מפעל שמחבר בין ספורטאים יהודים מכל העולם".

כספי גם התייחס לסדרת הגמר ב-NBA, שתיפתח הלילה בין מיאמי לדאלאס: "בטוח שיהיה מעניין. מיאמי זו קבוצה שקשה מאוד להתאים לה מאצ'-אפ וקשה מאוד לעצור אותה. אני באמת מאמין שההיט יצליחו לנצח את המאבריקס". על עתידו אמר: "יש לי חוזה בסקרמנטו גם לשנה הבאה ולקבוצה יש גם אופציה לשנה רביעית, אני מאוד שאהיה בסקרמנטו ושתהיה לנו שנה טובה יותר מאשתקד".

יו"ר המכבייה, אמיר פלד פנה אל נציגי מכבי העולמיים: "אנחנו מטיפים ואנחנו מבקשים שתביאו את הספורטאים היהודים הטובים ביותר שאתם יכולים להביא למכביה הקרובה".

כמו כן, במסגרת האירוע נחשפו משחקי– JCC MACCABI GAMES. אירוע אשר מתקיים בכל שנה בארה"ב, והשנה הוחלט כי יועתק לישראל. במשך שבועיים בקיץ (בחודשים יולי אוגוסט) תקיים התנועה אירוע ספורטיבי רחב מימדים, אשר מטרתו הצדעה ליישובי הצפון והגליל, אליו יגיעו כ-1500 ספורטאים יהודים מכל רחבי העולם בגילאי 13-18.