שתף קטע נבחר

מוראטי: "לאונרדו ימשיך לאמן את אינטר"

נשיאה של מחזיקת הגביע האיטלקי הודיע כי המאמן יישאר בתפקידו: "אני מרוצה ממנו, הוא ביצע עבודה גדולה". חאבייר פסטורה ואלכסיס סאנצ'ס על הכוונת של הנראזורי, הצ'יליאני מועמד גם ליובנטוס

סופית: לאונרדו ימשיך לאמן את אינטר גם בעונה הבאה. נשיאה של סגנית אלופת איטליה, מאסימו מורטי, הודיע כי המאמן הברזילאי ימשיך בתפקידו ובכך שם קץ לסוגיה.

 

 

כזכור הועמד עתידו של לאונרדו בספק לאחר ההדחה על ידי שאלקה ברבע גמר ליגת האלופות. אבל, העובדה שהנראזורי סיימו את העונה עם מקום שני ב'סרייה A' וזכיה בגביע האיטלקי, הביאה לכך שהוא קיבל את השרביט. ליאונרדו מונה לתפקידו באמצע העונה האחרונה, אחרי שהנראזורי פתחו בצורה גרועה ופיטרו את המאמן הקודם, רפא בניטס.


לאונרדו. מאסימו מוראטי: "לא נחליף מאמן" (רויטרס) 

 

"לאונרדו ביצע עבודה גדולה ואני מרוצה ממנו. לא קל להגיע לסביבה חדשה ולהתמודד עם כל המחלוקות", אמר מוראטי במסיבת עיתונאים במילאנו. "אני

שמח בשביל השחקנים והמאמן שהביאו לנו את הסיפוק הזה אחרי שעבדו כל כך קשה. הכי חשוב שהשחקנים הראו שהם עדיין רעבים לזכות בתארים".

 

מוראטי נשאל לגבי העובדה שמאמן פורטו אנדרה וילאש בואש, אשר הוביל את "הדרקונים" לזכיה בליגה האירופית העונה, יגיע לבקר השבוע במילאנו, והשיב: "אני לא חושב שהוא יגיע אלינו. אנחנו מכירים אותו ויודעים שהוא מאוד מוכשר, אבל לא נחליף מאמן". 

 

על הארגנטיני חאבייר פסטורה, אשר מבוקש מאוד באינטר (וגם בברצלונה, ריאל מדריד ומועדונים נוספים), אמר מוראטי: "ברור שהוא מספיק טוב בשבילנו. הוא מלך בקבוצה שמכסה את כל המגרש ופאלרמו עשו עסק טוב. נביא הקיץ דם חדש, אבל לא נשנה יותר מדי". שחקן נוסף המועמד להצטרף לאינטר הוא הצ'יליאני של אודינזה אלכסיס סאנצ'ס, בו מעוניינת גם יובנטוס. מוראטי מסר דברי תנחומים לקפטן חאבייר סאנטי, שאביו מת בארגנטינה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים