$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אגייאר: אני רוצה לצרף את רענן כץ לבית"ר

הרוכש הפוטנציאלי טוען לגיוס מפתיע, אך כץ ניפץ לו עוד אשליה: "כל עוד הנבדל קיים כדורגל לא מעניין". אגיאר על העסקה: "מסרתי טיוטה לגאידמק, מחכה שיחתום". מקורבי ארקדי: "הוא לא העביר לנו כלום"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.05.11 - 21:15

האם למרות הכל ואחרי הכל, בית"ר ירושלים הולכת להירכש על ידי גומא אגיאר? איש העסקים האמריקאי אמר היום (שני) בשיחת טלפון לאתר ערוץ הספורט שהמסמכים להסכם העברת הבעלות מארקדי גאידמק אליו הוגשו וכל מה שנותר כעת הוא לחתום ולאשר את העסקה. על הדרך הוא שחרר פצצה ואמר: "ארצה לצרף את רענן כץ למועדון. הוא נרגש מזה. הידע שלו בספורט יעזור לנו". בעלי מכבי ת"א לשעבר דווקא נשמע קצת אחרת ואמר בתגובה לאתר ערוץ הספורט: "זה לא היה ולא נברא. כל עוד לא יבטלו את חוק הנבדל, כדורגל ממש לא מעניין אותי. יכול להיות שהוא מערב אותי בסיפור כדי שהעסקה הזאת תהיה יותר מעניינת. זה שטויות".

בנוסף, התייחס גומא התייחס לתקציב שיעמיד לעונה הקרובה, סוגיית המאמן ומתקני האימונים, כל זאת במידה שאכן יוכרז כבעל הבית החדש בטדי.

"מאתמול אנחנו מחכים לחתימתו של ארקדי על המסמכים להעברת הבעלות על המועדון. העסקה פחות או יותר סגורה", פתח אגיאר את דבריו והמשיך: "לא עודכנתי על התפתחות בנושא היום". הרוכש הפוטנציאלי התייחס לפרטי החוזה שהוגש לעורכי דינו של גאידמק: "העסקה זהה לזו שניר ברקת, ארקדי ואיציק קורנפיין הציעו לדייויד מסר, שסרב לקנות את המועדון בשבוע שעבר".

אגב, גם אנשי גאידמק נתנו גרסה שונה לחלוטין מזו של אגיאר: "אנחנו חושבים שגומא הוא האיש הנכון בזמן הנכון. אם הוא רציני, מה מונע ממנו לקחת את המועדון? המפתחות אצלו, הוא רק צריך להתניע. יכול להיות שהוא העביר הוראה לתת טיוטת הסכם, אך עד עכשיו לא הגיע אלינו דבר".

כשהתבקש להרחיב על הפרטים אמר אגיאר: "איני בקיא לחלוטין בכל הסעיפים, אך בכוונתי לכסות את החובות מהשנה האחרונה, לארגן תקציב לעונה הקרובה ולקחת את הבעלות. התקציב? מצבו הכלכלי של המועדון ידוע לנו. אני עדיין לא יכול לומר מה יהיה הסכום כי זה תלוי בהמון דברים, יכול להיות שהוא יהיה גדול יותר ממה שכולם חושבים. המטרה היא להעמיד קבוצה טובה שתוכל להגיע לאירופה. אני עדיין מעורב במה שקורה בבית"ר".

ומה בנוגע לשוק ההעברות? "לא אזכיר שמות של שחקני רכש, אבל אנסה להביא לכאן בחורים עם תשוקה למשחק, כאלה שאוהבים לנצח. הם צריכים להבין שהמטרה היא לשחק בשביל הסמל ולא רק כדורגל".

בנוסף, האמריקאי התייחס לסוגיית המאמן: "צריך לחפש את האדם הנכון. אברם גרנט? שוחחנו המון במהלך השנים האחרונות ותמיד התחננתי שיבוא לעבוד איתי. הוא תמיד חייך ואמר שאולי עוד ניפגש. כרגע הוא סיים את תפקידו בווסטהאם. אדבר איתו שוב ואראה אם הוא מוכן להגיע לבית"ר. זה יהיה כבוד גדול אם הוא יהיה איתי בטדי. אם זה לא יקרה, השאיפה היא להביא מישהו עם סגנון דומה לשלו, שיהיה בעל ניסיון באירופה ועם הבנה של המציאות בכדורגל הישראלי".

ומה עם המאמן הנוכחי? "בנוגע לרוני לוי, עדיין לא נפגשנו. שמעתי עליו דברים טובים וברגע שנשב יחד אשמע ממנו את דעתו על בניית הקבוצה לעונה הבאה. יכול להיות שהוא לא יהיה המאמן, אבל ארצה להשאיר אותו בתפקיד אחר, בכיר יותר. שיהיה מעורב יותר בענייני המועדון".

כאמור, בינואר 2010 אושפז אגיאר בבית חולים פסיכיאטרי בעקבות התדרדרות במצבו הנפשי, כאשר בין היתר סיפר שפגש את גלעד שליט בעזה. שנה וחצי לאחר מכן, הוא נזכר באירוע הלא נעים: "הכל בסדר כרגע מבחינת הבריאות שלי. למשפחה שלי לא היה שום קשר לכל מה שקרה. אני תמיד הייתי בסדר, שמישהו עוצר אותך ונותן לך תרופות וסמים, אז מתייחסים אליך כמו משוגע. אני שרדתי למרות כל מה שעברתי. יש ישראלים ששרדו את אברבנל ויצאו משם בחיים, ואפילו במצב יותר טוב. אישפזו אותי בכפייה. מישהו ניסה לחסל אותי".

אגיאר התייחס למחלקת הנוער ומתקני האימונים שעומדים כיום לרשות בית"ר ירושלים: "המטרה היא לטפח את דור העתיד ולשפר את המתחם שלנו. זה מה שאני רוצה לראות. הדבר שחשוב לי הוא שילדי ירושלים משחקים כדורגל. נשקיע בדור העתיד ונגיע להצלחות. כרגע אני בבית"ר לבד ויש שותפים שירצו לבנות אצטדיון, יהיו מעורבים בדברים נוספים וירצו להיות חלק מהמועדון. אני מעדיף לבנות את בית"ר בעצמי על פי הדרך שלי".

"לכל מקום שאני הולך, כולם שואלים אותי 'מה קורה עם בית"ר?'. אנשים בישראל יודעים שאני אוהב את המועדון והעיר הזאת. אעשה את כל מה שאוכל בשביל שהקבוצה הזאת תצליח. זאת העבודה שלי", התייחס הרוכש הפוטנציאלי על היחס מהציבור.

ואיך אפשר בלי לדבר על הפועל ירושלים בכדורסל? "אני אוהב את הענף הזה ומתרגש לקראת העתיד שלי במועדון. השאיפה היא להיות ראשונים גם בליגת לוטו ואני בטוח שתהיה פה קבוצה טובה שתייצג את הבירה וישראל".