$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ניצן דמארי סיכם לעוד 3 שנים במכבי פ"ת

השחקן היה מבוקש בבית"ר י-ם וב"ש. במועדון ממתינים להתפתחויות בעניינו של שוער מכבי ת"א לירן שטראובר. עומר דמארי עשוי להשאר עונה נוספת במועדון

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  30.05.11 - 19:21
מרקו בלבול. דמארי יעמוד לרשותו בעונה הבאה
מרקו בלבול. דמארי יעמוד לרשותו בעונה הבאה

לאחר התלבטויות בנוגע לעתידו סיכם היום בלם מכבי פ"ת ניצן דמארי על חוזה ל-3 שנים נוספות במועדון. השחקן בן ה-24 היה מבוקש על ידי בית"ר ירושלים והפועל ב"ש, אך ישאר בסופו של דבר בקבוצת נעוריו בה ערך בכורה בעונת 2005/06  .

בתוך כך בפ"ת עדיין לא ויתרו על לירן שטראובר, וימתינו להתפתחויות בענייניו של השוער עם מכבי תל אביב. כזכור, כבר לפני שלושה שבועות התקיימה פגישה בין יו"ר מכבי פ"ת שינו זוארץ לבין גלעד קצב, סוכנו של השוער, בה הודיעה הקבוצה שהיא מעוניינת להחתימו לשנתיים. שטראובר אמר כי כל עוד לא ימצה את האופציה מול מכבי ת"א, הוא לא יקבל החלטה.

במקביל, בפ"ת בוחנים גם את האופציה לצרף שוער זר והמאמן החדש מרקו בלבול בודק מספר מועמדים. בנוסף, בלבול מחפש בלם במקומו של מוראד מגמאדוב שפרש, וכן שני קשרים - אחורי וקדמי.

בנושא עומר דמארי אין התקדמות ובפ"ת לא שללו היום כי בסופו של דבר החלוץ יישאר בפ"ת גם בעונה הבאה. בקבוצה אמרו היום: "בינתיים אף קבוצה לא פנתה באופן רציני. אמרנו כל הזמן שאנחנו רוצים למכור אותו לחו"ל וזה עדיין רלוונטי".