שתף קטע נבחר

היסטוריה וולשית: סוונסי העפילה לפרמייר-ליג

הקבוצה הפכה לנציגה הראשונה של וויילס בליגה הבכירה לאחר 2:4 על רדינג בגמר הפלייאוף. שלושער לסקוט סינקלייר

רק לפני יומיים אירח אצטדיון וומבלי את גמר ליגת האלופות, אבל היום (ב') אחר הצהריים נערך באצטדיון משחק שעניין הרבה יותר את האוהד האנגלי הממוצע - גמר פלייאוף העלייה לפרמייר-ליג. אל המשחק, שכונה 'התמודדות על 90 מיליון ליש"ט', הגיעו רדינג וסוונסי סיטי.

 

 

הראשונה קיוותה לחזור אל הליגה העליונה לאחר שלוש שנות היעדרות, אבל החלום של יריבתה היה קסום יותר. סוונסי הפכה לקבוצה הוולשית הראשונה בפרמייר-ליג לאחר 2:4 משכנע, שסיפק את הסחורה בגמר מרתק לאחר שנתיים בהן נערכה ההתמודדות באולד טראפורד.


סקוט סינקלייר ופאביו בוריני חוגגים עוד שער של סוונסי (גטי אימג'ס)

 

סקוט סינקלייר, תוצר מחלקת הנוער של צ'לסי ומי שבזמנו תפס לבן שהר את המקום אצל הבלוז, כבש צמד תוך דקה. תחילה הרשית מהנקודה הלבנה (21) לאחר עבירה עליו ברחבה ואחר כך לאחר טעות של השוער אדם פדריצ'י (22). עוזר מנג'ר רדינג, נייג'ל גיבס, והמחליף ג'יי טאב הורחקו במחצית בשל שאמרו דברים לא נאותים לשופט במנהרת השחקנים.

 

סטיבן דובי, שכדור הרוחב שלו הוביל לשני של סינקלייר, קבע 0:3 עוד במחצית הראשונה (40). ג'ו אלן מסוונסי כבש שער עצמי (49) ומת'יו מילס צימק ל-3:2 כמעט מיד (57), אבל סינקלייר השלים שלושער עם עוד פנדל (80) ושלח את קבוצתו לפרמייר-ליג.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בוריני וסינקלייר
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים