$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלאטר: "התדמית נפגעה, אך זה אינו משבר"

ספ בלאטר על טענות לשחיתות בפיפ"א: "גביע העולם בקטאר יערך כמתוכנן" מוקדם יותר פורסם אימייל ששלח מזכ"ל האירגון, ג'רום ואלקה, בו נכתב: "קטאר קנתה את גביע העולם ב-2022"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.05.11 - 17:49

הבלגאן במסדרונות פיפ"א ממשיך ופרשיות השחיתות שנקשרות באירגון החזק מסרבות לרדת מהכותרות. אחרי שמוקדם יותר הודיע מזכ"ל התאחדות הכדורגל העולמית, ג'רום ואלקה, כי גביע העולם 2022 נקנה על ידי קטאר, כינס הנשיא ספ בלאטר מסיבת עיתונאים על מנת להתייחס לכל הפרשיות האחרונות.

"תדמית פיפ"א נפגעה אך הכדורגל לא נמצא במשבר", הודיע השווייצרי, "הכדורגל נמצא תחת קשיים מסויימים אבל הם יטופלו בתוך המשפחה שלנו". השווייצרי התייחס לפרשיית קטאר כשאמר: "אין שום בעיה עם הליך הבחירה של קטאר 2022, כמו גם ההליך לבחירת רוסיה ב-2018. המשחקים יתקיימו כסדרם".

לפני כן, סגן נשיא פיפ"א, ג'ק וורנר, פירסם את הדברים שהעביר לו ואלקה בדוא"ל בו נכתב: "לא הבנתי מעולם מדוע מוחמד בין חמאם (נשיא ההתאחדות האסייתית המושעה) רץ לנשיאות. אולי הוא חשב שהוא יכול לקנות את פיפ"א, כמו שהם (קטאר) קנו את גביע העולם".

יש לציין כי בין חמאם חשוד שהעביר כספים לוורנר ולבכירים אחרים בקונקאק"פ (התאחדות הכדורגל של מרכז אמריקה) על מנת שיצביעו עבורו בבחירות הקרובות לראשות פיפ"א. הקטארי הסיר את מועמדותו לרוץ מול בלאטר, לפני שהושעה ביחד עם וורנר על ידי ועדת האתיקה של פיפ"א.

מקטאר נמסר: "קטאר 2022 מכחישה כל קשר לטענות. אנחנו לוקחים ייעוץ משפטי על מנת לשקול את צעדינו הבאים".