שתף קטע נבחר

בוזגלו מצא את המפתח לניצחונות נבחרת ישראל

הקשר אופטימי לקראת לטביה, אבל מכין גם תוכנית מגירה: "למשחקים הקודמים הגענו עם הגב לקיר ועשינו את העבודה. אולי אם שוב נחשוב שאנחנו בלחץ נצליח לנצח"

בשבת הקרובה תפגוש נבחרת ישראל את נבחרת לטביה, במשחק במסגרת מוקדמות יורו 2012. "כולם מבינים את חשיבות המשחק. בבלומפילד הזענו ועבדנו קשה מאוד עד שהצלחנו לנצח את לטביה", אמר היום (ב') המאמן הלאומי, לואיס פרננדז, לאתר ההתאחדות לכדורגל.

 

 

"בפעם הקודמת שהנבחרת שיחקה בריגה היא סיימה בתיקו, כך שכולם מבינים שאנחנו עומדים בפני משימה קשה", סיכם המאמן ממחנה האימונים של הנבחרת באוסטריה. פרט לעומר דמארי, שעדיין סובל ממתיחה ברצועת הברך הצידית, השתתפו כל השחקנים באימון, כשפרננדז מגביר את קצב ההכנות.


דודו אוואט מתרגל לקיץ האוסטרי (באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

 

בשלב הזה עדיין לא ברור מה מצבו של מאור מליקסון, שנפצע אמש במשחק של ויסלה קרקוב. טרם הוחלט האם הקשר יגיע לאוסטריה על מנת להיבדק ולעבור

טיפולים אצל ד"ר מרק רוסנובסקי, או שמא פציעתו אינה מאפשרת בכל מקרה את השתתפותו במשחק בלטביה.

 

"משחק חשוב מאוד לפנינו נקווה שנוכל לחזור לארץ עם שלוש הנקודות", אמר מאור בוזגלו. "לשני המשחקים הקודמים הגענו עם הגב לקיר ועשינו את העבודה כמו שצריך. אולי אם נחשוב שוב שאנחנו עם הגב לקיר נצליח לנצח. יש פה הרבה שחקנים מוכשרים ןאני מקווה שנצליח להביא את היכולת שלנו לידי ביטוי".

 

קשר מכבי תל אביב סיכם: "אני מאמין גדול, גם כשיש את הסיכוי הכי קטן צריך לבוא במלוא הכח ולעשות את העבודה כמו שצריך. אנחנו לא פייבוריטים, מצפה לנו משחק קשה. נמשיך להתכונן ולהתגבש ומקווה שיהיה בסדר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאור בוזגלו
צילום: אלי אלגרט
מומלצים