שתף קטע נבחר

אנגליה: קרדיף פיטרה את דייב ג'ונס

מאמנו של דקל קינן עוזב את המועדון מליגת המשנה בתום שש שנים, לאחר שלא הצליח להעלות את הקבוצה לפרמייר ליג. גרמניה: הקרואטי איוואן פרישיץ' חתם בדורטמונד

מחיר הכישלון. קרדיף פיטרה היום (ב') את מאמנה, דייב ג'ונס, שעמד על הקווים בקרדיף סיטי בשש העונות האחרונות. הפיטורים הגיעו לאחר שג'ונס נכשל בפלייאוף העלייה לפרמייר ליג, אחרי שרדינג ניצחה 0:3 את קבוצתו, כאשר גם בעונה שעברה עמדה קרדיף באותה סיטואציה ונכשלה בה (מול בלקפול).

 

 

מהמועדון נמסרה הצהרה שבה נאמר: "בעקבות הביצועים הכללים של הקבוצה העונה, הוחלט להודיע לג'ונס כי אנו לא ממשיכים את החוזה שלו בשורות המועדון".


דייב ג'ונס. סיים את תפקידו בקארדיף (גטי אימג'ס)

 

יו"ר המועדון, גטין ג'ניקס, כתב בהצהרה: "אנו רוצים להודות לדייב על המאמץ שלו בקבוצה בשש השנים האחרונות. הוא עוזב בידיעה שהמצב בקבוצה טוב יותר מאשר הוא הגיע אליה. אנו מודים לא על הכל ומאחלים לו הצלחה בעתיד".

 

ג'ונס הוביל את קרדיף לאירוע השיא שלה בשנים האחרונות, גמר הגביע האנגלי מול פורטסמות' ב-2008 (0:1 לפומפי). כעת יחלו בקרדיף בחיפושים אחרי מאמן חדש.

 

קרואטיה: החלוץ איוואן פרישיץ' (22), שבעונה שעברה סיים כמלך שערי הליגה הבלגית במדי פ.צ ברוז', חתם לחמש שנים באלופת גרמניה בורוסיה דורטמונד ויחליף את נורי סאהין, אשר עבר לריאל מדריד.

 

החלוץ השבדי יאן אלמנדר (29), אשר שיחק בשנים האחרונות עם תמיר כהן בבולטון, חתם בגלאטסראיי הטורקית ויקבל 1.8 מיליון אירו בעונה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייב ג'ונס
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים