$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שחקנים התלוננו על עייפות, האימון יבוטל?

תשושים לפני לטביה? מרבים חברי הסגל של לואיס פרננדס לא יצאו לטייל בגרץ ונשארו לנוח במלון. המאמן: אני כל הזמן מסביר להם את חשיבות המשחק". רפאלוב: "גם בארץ ניצחנו משער מאוחר"

תומר לוי, שליח ערוץ הספורט לאוסטריה  30.05.11 - 23:13

נבחרת ישראל קיימה הבוקר (שני) אימון נוסף במחנה המיוחד באוסטריה לקראת ההתמודדות הגורלית בשבת מול לטביה במסגרת מוקדמות יורו 2012. למעט עומר דמארי הפצוע, כל השחקנים לקחו חלק באימון. מאוחר יותר חלקם התלוננו על עייפות ומרביתם לא יצאו לטייל בגראץ. כתוצאה מכך, ייתכן כי אחד האימונים מחר יבוטל. 

במהלך היום צפוי מאור מליקסון, קשרה של ויסלה קראקוב הפולנית, להצטרף לסגל הנבחרת. רק אחרי בדיקה עם הצוות הרפואי של הנבחרת יוחלט האם הוא יכול לקחת חלק באימונים ולהיות כשיר לקראת המפגש בריגה. נכון לעכשיו הקשר עדיין בספק להתמודדות.

המאמן לואיס פרננדס התייחס למחנה ולמשחק עצמו ואמר לאתר ערוץ הספורט: "עד עכשיו האווירה טובה מאוד. זה לא פשוט שחסרים כל כך הרבה שחקנים, כמו גילי ורמוט, איתי שכטר, בירם כיאל ומאור מליקסון. יש לנו משימה מאוד חשובה ואני מסביר את זה לשחקנים כל הזמן. יהיה קשה מאוד בלטביה. אני מקווה מאוד שנצליח לנצח".

ליאור רפאלוב, קשרה של מכבי חיפה והשחקן המצטיין העונה בליגת העל, הוסיף: "מאז תחילת המחנה, פרננדס בנין לא מפסיקים להסביר לנו כמה יהיה קשה בלטביה ושזה יהיה הרבה יותר קשה ממה שהיה בבלומפילד, כאשר גם שם ניצחנו משער מאוחר".

"זה לא פשוט להגיע למחנה אימונים כזה אחרי שכבר סיימנו את העונה, אבל לואיס הצליח לחבר אותנו מחדש. ברור פה לכולם שחייבים לנצח בשבת בכדי לשמור על הסיכוי להעפיל ליורו", סיכם רפאלוב.

הנבחרת מדורגת במקום השלישי בבית 6 עם 10 נקודות, כמו לקרואטיה, אך לחבורה של לואיס פרננדס יש משחק אחד יותר. יוון (11 נק') מוליכה את הבית.