$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"היה צריך להתייעץ עם קובי על מינוי מאמן"

ג'ים באס, בעלי הלייקרס, מנסה להרגיע את קובי, שלא היה מרוצה מההחלטה להציב את מייק בראון על הקווים

אייל גרוסברד  30.05.11 - 10:22
קובי, מנסים להרגיע אותו (gettyimages)

אם מישהו חשב שקיץ 2011 יעבור בשקט על הלוס אנג'לס לייקרס הרי שטעות בידו. אלופת השנתיים האחרונות, שנפרדה מפיל ג'קסון אחרי הכשלון בפלייאוף שם הודחה בסוויפ משפיל על ידי דאלאס בחצי גמר המערב, מינתה לאחרונה את מייק בראון למאמנה, אולם כוכב הקבוצה, קובי בראיינט, לא אהב את ההחלטה.

מינוי בראון הפתיע רבים משום שלא מדובר במאמן הנחשב לאוטוריטה או לבכיר בשוק המאמנים. הלייקרס ויתרו על שמות כג'ף ואן גנדי וריק אדלמן המוערכים יותר על שחקנים וותיקים כבראיינט. קובי מצידו נשאל על מינוי בראון והסתפק ב"אין תגובה".

היום מודה ג'ים באס, מבעלי LA ובנו של ד"ר ג'רי באס, כי לא שוחח עם קובי לפני שפנה לבראון וביקש את דעתו. “במבט לאחור היינו צריכים להתקשר לקובי ולדבר עימו על כך", אמר ד"ר באס, “קובי אמר שתפקיד ההנהלה הוא לבחור מאמן ושהוא רוצה מישהו עם אוריינטציה הגנתית. זה מה שעשינו, אבל בהחלט היינו צריכים לדבר איתו קודם".

"בראיון שערכנו עימו מייק בראון הרשים אותנו בצורה שאני בטוח שגם קובי היה מתרשם ממנו מאוד", הוסיף באס, “הוא וורקוהוליק וגם קובי כזה. ראיתי את קובי מתפרע בהתקפה מספר פעמים אבל אני בטוח שבראון יידע להסתדר עם זה. אבא שלי ואני אוהבים מאוד את קובי וחושבים שנשאר לו עוד הרבה מאוד בטנק. למייק בראון יש כמה רעיונות כדי להאריך לו את הקריירה".