$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פיפ"א השעתה את בן המאם ואת וורנר

ראשי הפדרציות של אסיה וצפון-מרכז אמריקה קיבלו כרטיס אדום בעקבות חשדות לשוחד ואי-סדרים. ובלאטר? נקי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.05.11 - 09:43
בלאטר, דרכו לנשיאות פנויה (gettyimages)

יום אחרי שמוחמד בן המאם הודיע על פרישתו מהמירוץ לנשיאות פיפ"א, החליט הוועד הפועל של הפדרציה הבין-לאומית כי הקטארי, נשיא הפדרציה האסייתית בארגון, יושעה יחד עם נשיא הפדרציה של צפון ומרכז אמריקה, ג'ק וורנר.

השניים, בן המאם ו-וורנר, הורחקו מכל פעילות בשל חשדות כבדים לאי-סדרים ומעורבות בשוחד בתמורה לתמיכה במועמדות לאירוח גביע העולם. לאחר השימוע שערכה ועדת החקירה נמצא כי הנשיא המכהן ספ בלאטר נקי מחשדות.

בעקבות השעייתו יצא וורנר בהאשמות חמורות וחשף התכתבות עם המזכ"ל ז'רום ואלקה. "קטאר קנתה את אירוח גביע העולם ב-2022. צריך לעצור את בלאטר", אמר וורנר. באי-מייל או הציג, נטען כי ואלקה אמר: "בן המאם חשב שהוא יכול לקנות את פיפ"א כמו שקנה את אירוח המונדיאל". 

דני מינגל וג'ייסון סילבסטר, שניים מבכירי איגוד הכדורגל הקריבי, הושעו אף הם בחשד למעורבות בפרשיית מתן התמריצים בה עסק השימוע. בפיפ"א, אגב, התעקשו להזכיר שכולם חפים מפשע עד שלא תוכח אשמתם. במקרה שזה יקרה, כל האשמים צפויים לעונשי השעיה כבדים מכל פעילות.

כזכור, ספ בלאטר נותר המועמד היחיד בבחירות לנשיאות, שייערכו ביום רביעי הקרוב בהשתתפות 208 נציגים בעלי זכות הצבעה. השווייצרי ישלים בכך זכיה רביעית במירוץ לתפקיד, אותו הוא ממלא מאז 1998. "אני לא פיפ"א, אני לא יכול לשנות את סדר היום", אמר המזכ"ל ז'רום ואלקה. "אני לא מבין מה לא בסדר עם בחירת בלאטר".