שתף קטע נבחר

בעלי הפועל ר"ג: "לא נחזור על טעויות העבר"

ביורדת ללאומית מודאגים מעליית תג המחיר של שחקנים בהם מעוניינת הקבוצה, הבעלים ניר ארקין הבהיר בטקס סיום העונה: "המטרה היא לחזור לליגת העל, אבל נעבוד נכון ובמתינות"

הפועל רמת גן, שירדה לליגה הלאומית, רואה בחוסר ההצלחה בעונה החולפת הזדמנות פז להתחיל את הכל מחדש בצורה טובה ומבוקרת יותר, בדרך חזרה לליגת העל.

 

פרדי דוד, שמונה למאמן הקבוצה, אמור לחתום בימים הקרובים על חוזהו באופן רשמי, אך מאחורי הקלעים, הוא וראשי המועדון כבר התחילו לעבוד.


ניר ארקין עם המאמן הקודם הוכנבוים. בונה קבוצה חדשה (צילום: דרור עינב)

 

בקבוצה הבינו שהמצב הכלכלי שלב, זה שאיפשר לה לצרף שמונה שחקנים בחלון ההעברות האחרון, גורם בשלב זה של הפגרה להעלות את תג המחיר של כל שחקן אליו הם פונים ולכן החליטו לעבור לשיטה שקטה ודיסקרטית יותר.

 

דוד, שהגיע למספר משחקים של ר"ג במהלך העונה, עדיין לא הוצג אך ביום ראשון נכח באירוע סיום העונה של כל מחלקות המועדון שארגנה עמותת אוהדי הפועל ר"ג בשיתוף האגודה. האירוע, בו נכחו כ-600 אוהדי הקבוצה ומשפחותיהם של השחקנים, כלל, בין היתר, חלוקת גביעי הוקרה למצטיינים חברתית ומקצועית.

 

ניר ארקין, הבעלים של הקבוצה, אמר בפני קהל האוהדים: "החזון הוא לא להקים קבוצה, אלא לבנות מועדון. השאיפה שלנו היא לחזור לליגה הבכירה, כשבו בזמן נשקיע בצורה משמעותית יותר במחלקות הנוער". על הכנות הקבוצה הבוגרת לעונה הבאה, הוסיף: "אנחנו לא רצים לשום מקום ולא מתכוונים לחזור על טעויות העבר. נעבוד נכון ובמתינות לקראת העונה הבאה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים