שתף קטע נבחר

סמואל אטו: "הלב באינטר, אשאר עונה נוספת"

אחרי הזכייה בגביע האיטלקי, החלוץ הקמרוני שלח מסר מרגיע לאוהדים. ומי יהיה המאמן של ערן זהבי בפאלרמו? דליו רוסי: "אדון על עתידי עם הבעלים זמפאריני"

אין אליפות, אין אירופה, יש גביע. אחרי שאיבדה את ליגת האלופות ואת התואר ב-SERIE A, אינטר התנחמה אמש בזכייה בגביע האיטלקי השני ברציפות והשביעי בתולדותיה, לאחר 1:3 על פאלרמו בגמר ברומא.

 

 

סמואל אטו, שכבש את שני השערים הראשונים של קבוצתו, הגיע ל-37 כיבושים העונה, יותר משיאו האישי בימי ברצלונה (36). "הדבר החשוב בכדורגל הוא לנצח. השיא שלי חשוב, אבל בלי התארים הוא לא היה משמעותי", סיכם החלוץ הקמרוני.


שחקני אינטר בטירוף. נעלו עונה עם תואר (צילום: גטי אימג'ס)

 

אטו גם שלח הצהרה מרגיעה בנוגע לעתידו: "אינטר בלב שלי וברור שאשאר כאן עונה נוספת. היו שמועות בזמן האחרון,א בל הנשיא שלנו אמר את דברו ואני שמח להישאר כאן".

 

גם המאמן הברזילאי לאונרדו סיכם בחיוב את העונה של אינטר, למרות איבוד התארים הגדולים מאשתקד: "אני גאה בקבוצה הזו. אל תשכחו שהשחקנים האלה עברו עונה קשה, עם הרבה מאוד פציעות, שלושה מאמנים שהתחלפו, זה לא פשוט. בעונה הבאה נכוון לכל התארים בהם לא זכינו העונה".


לאונרדו מונף אל על. יש גביע, בעונה הבאה תהיה אליפות? (צילום: AP)

 

גם הבעלים מאסימו מוראטי נפרד מהעונה בשביעות רצון: "אין לי בעיה לחתום על ך שנצליח בכל עונה כמו בעונה הזו.

אסור לשכוח שגם זכינו באליפות העולם למועדונים, שזה תואר שלא צריך לזלזל בו".

 

ומה קורה בפאלרמו, קבוצתו העתידית של ערן זהבי? המאמן דליו רוסי הודיע אחרי המשחק כי לא בטוח שיישאר בתפקידו: "הרגע הסתיים משחק הגמר ואני לא רוצה לדבר על דברים אחרים. מה יהיה איתי? אצטרך לדון על עתידי עם הבעלים, מאוריציו זמפאריני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים