שתף קטע נבחר

ריבר מסתבכת בתחתית, טבס נהנה מבוקה

ארגנטינה: האדומים-לבנים סיימו רק ב-0:0 בחוץ מול אולימפו ושלושה מחזורים לסיום הם במבחנים נגד הירידה. בצמרת מתפתח קרב אדיר על האליפות אחרי שוולס נוצחה 2:1 בטיגרה. 0:1 לבוקה על ניואלס

זה כבר לא מצחיק. אם לאורך השבועות האחרונים אוהדי הכדורגל בארגנטינה חשבו לעצמם כי "ריבר פלייט אמנם במצב קשה, אבל היא תצא מזה", אז לאט לאט הזמן אוזל. לפנות בוקר (ב') המיליונרים החמיצו הזדמנות לצאת מהפלונטר בו הם נמצאים וסיימו רק ב-0:0 בחוץ מול אולימפו, בקרב על שש נקודות בתחתית הטבלה נגד הירידה.

 

הקבוצה של חואן חוסה לופס חילצה נקודה ואם כבר הגיע ניצחון לאחת מהשתיים, היתה זו דווקא המארחת שסיימה עם תחושת החמצה. ריבר נותרה במקום המוליך למבחנים בסיום העונה וכעת נותרו לה רק שלושה משחקים לסיום העונה כדי לנסות ולהציל את המצב.


קלמנטה רודריגס מול ניואלס. פתאום בוקה בצמרת (צילום: AP)

 

בינתיים, גם בצמרת מתפתח קרב אדיר ממש על קו הסיום. זאת אחרי שוולס סארספילד, שמתמקדת במקביל גם בניסיון לזכות בליברטדורס, הפסידה 2:1 בטיגרה. דניס סטראקוואלורסי (פנדל, דקה 24) העלה את המטאדורס ליתרון, אולם המוליכה איזנה עם גולאסו ענק של 'ריקי' אלבארס (62). דקתיים אחרי השוויון, המחליף גאסטון דיאס, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, ניסה להגביה, אך הכדור טס היישר לרשת והעניק לקבוצתו שלוש נקודות סופר חשובות.

 

בעקבות ההפסד של ולס, תוכל הלילה גודוי קרוס להשתוות אליה בפסגה, במידה שתנצח בביתה את חימנסיה לה פלאטה. גם לאנוס חזק בתמונת האליפות ובמידה שתשיג שלוש נקודות ביתיות מול הורקאן הלילה, היא תהיה בפיגור נקודה בלבד מהמקום הראשון.


קרלוס טבס ובתו הגיעו לבומבונרה לצפות בבוקה (צילום: רויטרס)

 

בוקה ג'וניורס המשיכה בתנופה מהתקופה האחרונה עם ניצחון 0:1 ביתי על ניואלס אולד בויס לעיני קרלוס טבס, שזכה לקבלת פנים חמימה באצטדיון הבומבונרה. מרטין פאלרמו החמיץ פנדל במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-50 כיפר על כך עם שער טיפוסי מתוך הרחבה, שהשאיר לקבוצה של חוליו פאלסיוני סיכוי לזכות באחד הכרטיסים לגביע הסודאמריקנה.

 

מי שאיבדה גובה במאבק על מקום במפעל היבשתי היא ראסינג קלוב, שאכזבה קשות את אוהדיה עם הפסד 3:1 ביתי לבאנפילד. פאקונדו פאריירה (19), מאורו דוס סאנטוס (71) ומקסמיליאנו בוסטוס (90) כבשו לאורחת מדרום בואנוס איירס, מרקוס קאסרס (29) קבע שוויון זמני.


פאלרמו חוגג 0:1, בוקה חולמת על הסודאמריקנה (צילום: AP)

 

אינדפנדיינטה הבטיחה הישארות 

באינדפנדיינטה, שנהנו לשמוע על ההפסד של היריבה השנואה, חגגו סוף שבוע מושלם עם 0:2 בחוץ על אסטודיאנטס המתפרקת. שער יפהפה של לאונל גלאנו (45) ולוקאס ויז'אפנייס (76) העניקו לאדומים שלוש נקודות חשובות, שהבטיחו להם מעשית עונה נוספת בליגה הראשונה.

גם אול בויס שיפרה עמדות בתחתית עם 0:1 דרמטי (אגוסטין טוראסה, 89) על קילמס, שתחזור לליגה השנייה בעונה הבאה.

 

סן לורנסו, שרק סופרת את הדקות עד סיום העונה, סיימה ב-1:1 ביתי עם ארסנל, שמסובכת גם היא בטבלת הירידות. אדריאן גונסאלס (19) העלה את האורחת ליתרון מול האקסית שלו, חואן סאלגיירו (49) איזן. גם קולון סנטה פה לא תתנגד לסיום הטורניר אחרי שבסוף השבוע נחלה עוד הפסד ביתי - הפעם 2:1 לארחנטינוס ג'וניורס. ניקולס בלאנדי (20) ופרנקו נייל (65) כבשו לארחנטינוס, איבן מורנו ופביאנסי (71) רק צימק.

 

הצמרת: 1. ולס 30 נקודות. 2. גודוי קרוס 27 נק' (משחק חסר). 3. לאנוס 26 נק' (משחק חסר). במחזור הבא (17): שישי: ארסנל - אולימפו. שבת: חימנסיה - ראסינג, באנפילד - אול בויס, ניואלס - סן לורנסו. ראשון: הורקאן - טיגרה, קילמס - בוקה, ריבר - קולון. שני: אינדפנדיינטה - לאנוס, ארחנטינוס - אסטודיאנטס, ולס - גודוי קרוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאמלה וריבר ממשיכים להסתבך
צילום: רויטרס
פאלרמו חוגג מול ניואלס
צילום: AP
מומלצים