$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פדרמן: "שבמנהלת לא יבחנו את סבלנותנו"

המתיחות בין מכבי ת"א למנהלת מחריפה: אל אירועי הפיינל פור מצטרף גם הסכסוך סביב שיבוץ משחקי האדריאטית והתנגשותם עם משחקי הליגה. הבעלים: "מצידי, שיגידו לנו לשחק בלילה. נדע כיצד להגיב"

רועי גלדסטון  29.05.11 - 22:02

היחסים המתוחים גם כך בין מכבי תל אביב למנהלת הליגה הגיעו היום (ראשון) לנקודת רתיחה. במהלך כל סוף השבוע נרשמו התכתשויות מילוליות בין אנשי המנהלת לאנשי האלופה על רקע אירועי הפיינל פור ומחאות האוהדים כנגד השיטה וכנגד אבנר קופל כאשר אל הקלחת נכנסה גם ההחלטה של הצהובים ליטול חלק בליגה האדריאטית בעונה הבאה.

"מכבי ת"א התסיסה, והקהל שהפגין שיקף את דעת הקבוצה", אמרו במנהלת, "השלט שהונף נגד קופל הוא שלט ענק שעלותו 17,000 שקלים, בדקנו את זה. מעניין מי מימן אותו?". על נושא האדריאטית אמרו במנהלת: "בשנה הבאה מכבי תשחק בעוד מפעל שיוכרע ע"י פיינל פור. מוזר שביורוליג האוהדים לא חושבים שהפיינל פור זה בזיון, הם טסים בהמוניהם ומשלמים 500 יורו לכרטיס".

"התקופה הקרובה תהיה תקופה קשה ביחסים בין המנהלת ומכבי. המשחק המרכזי בעונה הקרובה בליגת לוטו יהיה ביום ראשון (מכבי תשחק במוצ"ש באדריאטית ר.ג) ומכבי היא עוד קבוצה בליגה שתצטרך לשחק בתאריכים שהליגה קובעת. היא מקבלת מהמנהלת 600 אלף דולר לעונה וזה יותר ממה שהיא מקבלת מהיורוליג".

דייויד פדרמן מבעלי מכבי ת"א, הגיב לראשונה בנושא ואמר לאתר ערוץ הספורט: "התפלאתי מאוד על דברי הביקורת של המנהלת. זו התנהלות לא נכונה - התגובה של המנהלת יצאה לעיתונות לפני שראינו אותה". לעצם הטענות אמר פדרמן: "בתוך האולם היו קריאות אך לא שמעתי דברי נאצה. אם הייתי שומע היינו מגיבים. אם נאמרו דברים נאצה אנחנו מגנים זאת בכל תוקף, ונטפל בזה. אם הייתי יודע שזה קרה, היינו מטפלים. בכך המנהלת צודקת, אין לזה מקום".

בנושא הליגה האדריאטית דבריו של הבעלים היו הרבה פחות מפוייסים: "הגיע הזמן שיפסיקו לאיים עלינו, בייחוד שאנחנו התייחסנו ומתייחסים אליהם בכבוד. אם הם חושבים שהם יאיימו עלינו ויטילו עלינו פחדים, יש להם טעות גדולה מאוד. מוטב שלא ימתחו את הסבלנות שלנו כי אנחנו לא מפחדים מהם ונדע להתמודד עם כל מה שהם יביאו לפתחנו. מועדי המשחקים? מצידי שיגידו לנו לשחק באמצע הלילה, אנחנו כבר נדע איך להתמודד איתם".