$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יעבור צד? יעקב שחר שוחח עם עדן בן בסט

דובר המועדון פירסם הודעה רשמית כי הנשיא נפגש עם שחקן הפועל חיפה, שאמר: "עכשיו זה עובר לידי סוכנים". הירוקים יעמדו לדין בשל כניסת קהל לדשא בגביע, בקבוצה טוענים שהאחריות של ההתאחדות

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  29.05.11 - 17:02
בן בסט, ישוב לירוק? (איתי מלכה)
בן בסט, ישוב לירוק? (איתי מלכה)

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ערך פגישה עם חלוץ הפועל חיפה עדן בן בסט ובה נידונה האפשרות על חזרת השחקן למועדון נעוריו, כך נמסר בהודעה רשמית מטעם המועדון. "הייתה שיחה טובה", אמר השחקן. "מכבי חיפה ויענקל'ה שחר הביעו את רצונם ומכאן הכל עובר לסוכנים".

סוכנו של החלוץ, דדה חדד, אמר לאתר ערוץ הספורט: "עדן מאוד שמח מהפגישה ואנחנו מצפים שבימים הקרובים מכבי חיפה תשב איתנו כדי לסכם על חזרתו למועדון".

אחרי ההפסד בגמר גביע המדינה (1:0) להפועל תל אביב, האלופה הטריה מכבי חיפה יצאה רשמית לפגרת הקיץ. היום (ראשון) התברר כי לראשי המועדון מהכרמל אין יותר מדי זמן לנוח. מדוע, אתם שואלים? הפרטים בפסקה הבאה.

הבוקר נודע כי הירוקים יעמדו לדין משמעתי ביום רביעי הקרוב (18:00) בעקבות התפרצות של מספר אוהדים אל כר הדשא במהלך גמר גביע המדינה. גורמים בחיפה הרימו גבה מההחלטה להעמיד את הקבוצה לדין, זאת מאחר שהאבטחה במשחק היא באחריות ההתאחדות לכדורגל.

בעניין אחר, מכבי חיפה פתחה במגעים עם השוער הסרבי, בויאן שראנוב, ושוקלת אפשרות לצרפו, זאת למרות ההחלטה כי ניר דוידוביץ' ימשיך לעונה נוספת בין הקורות. החיפוש אחר שוער אחר נעשה במסגרת מחשבה לעתיד הרחוק יותר, ככל הנראה לעונה הבאה, אולם שראנוב עשוי בכל זאת לנחות בחיפה כבר בעונה הקרובה.

"לאורך כל הקריירה נלחמתי על מקומי בהרכב וכך אעשה גם הפעם", הגיב דוידוביץ' לנושא. "אני לא מתכוון לעזוב או לפרוש. כל עוד אני יכול מבחינה פיזית, אשחק. גם הגעתו של שוער אחר לא תגרום לי לפרוש או לעזוב לקבוצה אחרת".