שתף קטע נבחר

בני יהודה: משה סיני עשוי להחליף את קשטן

פערים כספיים מפרידים לעת עתה בין המועדון למאמן המעוטר. במידה שזה לא ימשיך, מאמן מכבי הרצליה בעונה שעבר הינו המועמד המוביל לתפקיד

אין זה סוד שהנהלת בני יהודה מעוניינת להמשיך את ההתקשרות עם מאמן הקבוצה דרור קשטן, מי שהוביל העונה את הכתומים למקום הרביעי בטבלה ולהשתתפות בליגה האירופית. יחד עם זאת, נראה כי פערים כספיים בין הצדדים יגרמו לכך שהמאמן הוותיק לא ימשיך בשכונה, אלא אם יסכים להפחית משכרו.

 

 

במהלך הימים הקרובים צפוי מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, לשוב מאוסטריה ולאחר מכן להודיע האם החליט לנהל את המועדון אחרי עזיבתו של הבעלים והיו"ר חזי מגן. ההערכות הן שדמאיו יודיע על המשך דרכו. אחרי שהעתיד הניהולי יתברר, יצטרכו בקבוצה להתעסק במינוי המאמן או כאמור, בהחתמת קשטן לעונה הבאה.


צעירי. עשוי לעבור לאחת מקבוצות הצמרת (עוז מועלם)

 

במקרה שקשטן לא יחתום בקבוצה, נראה כי דווקא משה סיני הוא זה שיחליפו. מקרובים לקבוצה טוענים כי סיני הוא המועמד המוביל למשרת המאמן וכבר במהלך הימים הקרובים יודיעו במועדון על זהות המאמן לעונה הבאה. כזכור, סיני התפטר בתום העונה החולפת ממכבי הרצליה, לאחר שלא הצליח לעלות אותה לליגת העל.

 

חוץ מהחתמת מאמן יצטרכו בשכונה יאלצו להחליט מה לעשות עם השחקנים שחוזיהם הסתיימו. מדובר בבלמים איוון גארידו ואביב חדד, המגן והקפטן כפיר אדרי, והקשרים איציק עזוז ולירוי צעירי. לגבי האחרון נראה כי אחת מקבוצות הצמרת תצרפו לאחר שהביעו בו עניין.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
משה סיני
צילום: אורן אהרוני
מומלצים