שתף קטע נבחר

גביע איטלקי: אינטר וסמפדוריה בחצי הגמר

הנראזורי התאוששו מההפסד בליגה לאטאלנטה עם 1:2 ביתי על רומא. שחקניו של המאמן וולטר מצארי העפילו לשלב הבא בזכות ניצחון דרמטי 1:4 בפנדלים על אודינזה, אחרי שהשתיים סיימו בתיקו 1:1 בתום 120 דקות

שלושה ימים אחרי שספגה הפסד חוץ 3:1 מול אטאלנטה ב'סריה A', התאוששה אלופת איטליה אינטר והעפילה לחצי גמר הגביע האיטלקי. זאת, בעקבות ניצחון 1:2 בבית על רומא. שחקניו של ז'וזה מוריניו עלו ליתרון משער של אדריאנו בדקה העשירית, רודריגו טאדיי הישווה (61), אבל כעבור שתי דקות כבש זלאטן איברהימוביץ' את שער הניצחון ל'נראזורי'.

 

אינטר תתמודד בחצי הגמר נגד סמפדוריה, שהעפילה לאחר שגברה ברבע הגמר 1:4 בפנדלים בחוץ על אודינזה. שתי הקבוצות סיימו בתיקו 1:1 אחרי 120 דקות. ג'יאמפאולו פאציני העלה את סמפדוריה ליתרון בדקה ה-55, אבל חלוץ אודינזה ונבחרת איטליה, אנטוניו די נטאלה, הישווה כעבור שמונה דקות.


ראש בראש, מאיקון ומירקו ווצ'יניץ' (צילום: AP) 

 

בדקה ה-89 נפסקה בעיטת 11 מטרים לטובת אודינזה, אבל די נטאלה החטיא ושלח את שתי הקבוצות להארכה, בה לא הובקעו שערם נוספים. בהכרעה מהנקודה הלבנה

 כבש רק די נטאלה עבור אודינזה, בעוד שפאציני, השוייצרי מארקו פדלינו, פאולו סמארקו ודניאלה קסטלדלו דייקו עבור שחקניו של וולטר מצארי.

 

שוער סמפדוריה, אנטוניו מיראנטה, היה גיבור הניצחון כשהדף את הפנדלים שבעטו סימונה פפה וגאטאנו ד'אגוסטינו מאודינזה. במשחק נוסף ברבע הגמר תארח מחר (ה') לאציו את טורינו, כאשר המשחק האחרון, בין נאפולי ליובנטוס, יתקיים ב-4 בפברואר. 


פורסם לראשונה 21/01/2009 22:17

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הכובשים: אדריאנו ואיברהימוביץ'
צילום: רויטרס
מומלצים